شناسهٔ خبر: 120344 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

۲۹ داوطلب از تهران برای خبرگان ثبت نام کردند

همزمان با آغاز چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، معاون فرماندار تهران تعداد داوطلبان شرکت در انتخابات خبرگان درحوزه انتخابیه تهران را بر اساس آخرین آمار ۲۹ نفر اعلام کرد.

به گزارش «نماینده»، علی‌اصغر ناصربخت معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری تهران صبح یک شنبه با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پایان سومین روز از ثبت‌نام داوطلبین کاندیداتوری در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه تهران ۲۹ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که یک نفر از آنها خانم بوده است و ۷ نفر از شخصیت‌های شناخته شده به حساب می‌آمدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی طاهری به عنوان اولین کاندیدای روز چهارم ثبت نام مجلس خبرگان با حضور در وزارت کشور جهت کاندیداتوری در این انتخابات از استان لرستان ثبت نام کرد.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین محمودی و محمد رحمتی ازجمله افرادی بودند که در اولین ساعات روز چهارم ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان با حضور در وزارت کشور بترتیب برای حوزه انتخابیه تهران و آذربایجان شرقی اعلام کاندیداتوری کردند.

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از روز پنج‌شنبه (۲۶ آذر) در وزارت کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور آغاز شده و تا چهارشنبه (۲ دی) ادامه می‌یابد و تا کنون ۱۴۱ نفر در سراسر کشور برای کاندیداتوری ثبت نام کرده اند.

داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری هنگام ثبت نام باید اصل شناسنامه عکس دار، چهارنسخه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و ۱۲ قطعه عکس ۴×۶ و پرسشنامه اعلام داوطلبی را ارائه کنند

نظر شما