شناسهٔ خبر: 120256 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

علیرضا خمسه درنقش پدر ۴ شهید/عکس

فیلم ۱۷۵ غواص فیلمبرداری « ۱۷۵ غواص» قرار است ظرف روزهای اینده آغاز شود و علیرضا خمسه که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده، قرار است نقش پدر ۴ شهید را بازی کند.

به گزارش «نماینده»، تمرینات غواصی بازیگران فیلم « ۱۷۵ غواص» از روز گذشته اغاز شد.

بنا بر این بازیگران فیلم در حال اموزش و تمرین غواصی برای حضور در فیلم «۱۷۵ غواص» هستند. روز گذشته علاوه بر تمرین غواصی تستهای دوربین جهت فیلمبرداری زیر اب هم صورت گرفته است.

چاری پیش از این در خبرها اعلام کرده بود که بخشهای زیادی از فیلم روی اب اتفاق می افتد و به همین دلیل قصد داریم فیلمبرداری زیر اب با کیفیت بسیار بالایی داشته باشیم و قرار بود برای فیلمبرداری زیر اب از دوربینهای مخصوصی استفاده کنند که گویا روز گذشته اولین تستهای فیلمبرداری زیر اب هم انجام شده است.

روز گذشته اکثر بازیگران و عوامل فیلم در استخری در منطقه ازادی حضور داشتند، این فیلم مورد حمایت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه است و روز گذشته ناصر ناصری منش یکی از مدیران و مسئولان گروه تلویزیونی سپاه در محل تمرین حاضر بود.


فیلمبرداری« ۱۷۵ غواص» قرار است ظرف روزهای اینده اغاز شود و علیرضا خمسه که به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده،قرار است نقش پدر ۴ شهید را بازی کند.

عوامل فیلم: کارگردان : سعید چاری . تهیه کننده:محمد ازادی مهربانی . مدیر فیلمبرداری :حسین ملکی . فیلمبردار زیر اب : امیر عربزاده . فیلمنامه : ثنا صادقی . مدیر تولید: محمد پاچناری . جانشین تهیه : صالح شیخ رضایی.

بازیگرانی که پیش از این  با این پروژه قرارداد بسته بودند حمید فرخ نژاد . پولاد کیمیایی و سید جواد هاشمی بودند.

نظر شما