شناسهٔ خبر: 120146 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

آماده ثبت‌نام از ۳ هزار نفر هستیم

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران گفت: آماده ثبت نام از ۲ هزار نفر برای مجلس شورای اسلامی و هزار نفر برای خبرگان رهبری هستیم.

به گزارش «نماینده»، علی اکبر ناصربخت بعد از آغاز به کار ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: مجموعه فرمانداری تهران به همراه ۱۵ فرمانداری دیگر مربوط به استان تهران برای انتخابات خبرگان و همچنین چهار فرمانداری شامل ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای انتخابات مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل داریم.
وی ادامه داد: کار ثبت نام از داوطلبان خبرگان رهبری در ستاد انتخابات کشور در محل وزارت کشور و فرمانداری تهران انجام می شود و مابقی فرمانداری ها ما را در روز رأی گیری یعنی ۷ اسفند کمک خواهند کرد.
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری گفت: دیروز هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان در فرمانداری شکل گرفت و امروز با آغاز ثبت نام خبرگان که به مدت یک هفته است وارد فاز اجرایی انتخابات شده ایم.
ناصربخت با بیان اینکه کار ثبت نام هفت روز به طول می انجامد افزود: از روز شنبه ثبت نام هم از داوطلبان خبرگان و هم از داوطلبان مجلس شورای اسلامی به مدت پنج روز مشترک انجام خواهد شد و دو روز آخر هفته آینده فقط از داوطلبان مجلس ثبت نام صورت می گیرد.
رئیس ستاد انتخابات فرمانداری تهران گفت: سعی مان بر این است از طریق اطلاع رسانی در این ۹ روز ثبت نام به خوبی انجام گیرد و کار به روزهای آخر منتهی نشود.
ناصربخت افزود: با عزم و اراده ای که از دستگاه های مختلف به فرمانداری کمک خواهند کرد مطمئنیم مشکل خاصی نخواهیم داشت.
وی گفت: همکاران ما در سایت ثبت نام دقت خواهند کرد و با وسواس جزئیات داوطلبان را در فرم های ثبت نام خواهند گنجاند چراکه مبنای ثبت نام نهایی و روند صلاحیت براساس همین اطلاعات خواهد بود.

نظر شما