شناسهٔ خبر: 119888 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق

فرمانده ایرانیِ مدافعان حرمِ افغانستانی/عکس

شهید مصطفی صدرزاده شجاعت و مهارت چشم گیر او به سرعت «ابوحامد»(فرمانده ی وقت «فاطمیون») را متقاعد کرد که فرماندهی یکی از گردان های خط شکن خود را به او واگذار نماید

به گزارش «نماینده»، «مصطفی صدرزاده» (یا «بدرزاده»، با نام جهادی «سید ابراهیم ساعاتی») به تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۶۵ شمسی، در «شوشتر» متولد شد. خانواده ی او مدتی بعد بع استان تهران و شهرستان «شهریار» نقل مکان کردند. وی از بسیجیان «شهریار» (منطقه‌ی «کهنز») بود که علی رغم مخالفت ها و ممانعت های فراوان، با زحمت و سختی بسیار، از طرق، «لشکر فاطمیون» به عازم میدان نبرد در «سوریه» شد. شجاعت و مهارت چشم گیر او به سرعت «ابوحامد» (فرمانده ی وقت «فاطمیون») را متقاعد کرد که فرماندهی یکی از گردان های خط شکن خود را به وی واگذار نماید. به این ترتیب، «سید ابراهیم» فرمانده و رفیقِ رزمنده گان «گردان عمار» شد و در دلِ بسیجیانِ افغانستانی، برای خود قصری آباد بنا کرد.
این سردارِ فاطمی، سرانجام پس از چند سال دفاع از حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، به تاریخ ۱ آبان ۱۳۹۴ شمسی(روز تاسوعای حسینی) طی «عملیات محرم» در نبردی رویارو با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» بال در بال ملائک گشود.
آن چه پیش رو دارید، ۸۰ قطعه از تصاویر به یادگار مانده از آن فرمانده ی جگر آور و لشکرشکن است که گروه جهاد و مقاومت مشرق توفیق گردآوری و انتشار آن ها را درکنار هم به دست آورده است.
سلام بر او، روزی که زاده شد
سلام بر او در روزی که به شهادت رسید
و سلام بر او در روزی که دیگر بار زنده برانگیخته خواهد شد

نظر شما