شناسهٔ خبر: 119750 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اعلام شعار یوم الله ۹ دی امسال

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی شعار امسال روز بصیرت را نهم دی؛ مظهر نفوذناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی اعلام کرد.

به گزارش«نماینده»، علی محمد نائینی رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی با بیان اینکه بزرگداشت حماسه نهم دی دو جنبه دارد به تشریح آن پرداخت و گفت: یک وجه آن حرکت عظیم مردم است و وجه دیگر آن فتنه‌ای است که در سال ۸۸ به راه افتاد، هر دو وجه آن استثنایی بود، هم فتنه بدیع، پیچیده و متفاوت از توطئه‌های قبلی بود و هم واکنش انقلابی، حماسی و به‌موقع مردم، متفاوت از سایر راهپیمایی‌های متعارف بعد از انقلاب بود.

وی ادامه داد: به همین جهت شعار نهم دی؛ مظهر نفوذناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی برای امسال در ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی انتخاب شد.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی تصریح کرد:‌ این شعار پیامی هم برای استراتژی امروز آمریکا در ایران دارد. و آن پیام این است که آمریکا در سال ۸۸ با همه ظرفیت‌های سیاسی، رسانه‌ای، مالی، اطلاعاتی در دفاع از فتنه و فروپاشی از درون به میدان آمد و در پشتیبانی از جبهه معارض نظام هیچ کوتاهی نکرد، ولی ملت ایران باورها و استراتژی آمریکا و بازیگران داخلی آن را در هم شکست.

نائینی اظهار داشت:‌ بنابراین پیام شکست فتنه طراحی شده آمریکا در سال ۸۸ این است؛ در ایران امکان فروپاشی نظام از درون وجود ندارد. ملت ایران نفوذناپذیر است و ملت ایران استراتژی نفوذ بیگانه را در هم خواهد شکست.

وی اظهار داشت:‌ حماسه نهم دی در سال ۸۸ نشان داد هرگاه ملت ایران نسبت به اصل نظام و ارکان آن احساس خطر کند، با همه ظرفیت توطئه دشمن را در هم می‌شکند. و نظام جمهوری اسلامی به‌لحاظ جایگاه ولایت فقیه و ساختار قدرت نفوذ ناپذیر است.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی در پایان گفت:‌ از همه فعالان جبهه فرهنگی و سیاسی انقلاب اسلامی و دستگاه‌ها و نهادها و رسانه‌های کشور انتظار است در تبیین و روایتگری صحیح این رویداد تاریخی ماندگار با همه ظرفیت‌های رسانه‌ای، ادبی و هنری خود برای بزرگداشت حماسه نهم دی امسال اهتمام جدی به عمل آورند.

نظر شما