شناسهٔ خبر: 119636 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مایکروسافت/عکس

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سال گذشته برخی منابع آگاه اعلام کردند شرکت مایکروسافت پروژه‌ای را پیش می‌برد که بر مبنای آن گوشی هوشمند جدید با نام McLaren تولید می‌شود.

به گزارش «نماینده»؛ قرار بود گوشی هوشمند McLaren به عنوان مدل بعدی Lumia ۱۰۲۰ وارد بازار شود. در خبرهای اولیه گفته شده بود این گوشی هوشمند مانند مدل قبلی خود دوربین ۴۱ مگاپیکسلی دارد و برای آن از دو فلش Xenon و LED استفاده شده است.

هم‌اکنون منابع آگاه اطلاعات دقیق‌تری در مورد این گوشی هوشمند به دست آورده‌اند. این محصول با نام Lumia ۱۰۳۰ هم شناخته می‌شود و این طور که در خبرها آمده است، مایکروسافت برای آن دوربین دیجیتالی ۵۰ مگاپیکسلی PureView را در نظر گرفته است.


این دوربین دیجیتالی چهارمین نسل از فلش‌های LED را شامل می‌شود و تصاویر منتشر شده از آن نشان می‌دهد که مایکروسافت روی دوربین این محصول تاکید ویژه دارد. گوشی هوشمند McLaren هرگز به صورت رسمی توسط مایکروسافت معرفی نشده است. ولی با این وجود منابع آگاه متفاوتی تاکنون تولید آن را تایید کرده‌اند.

این گوشی هوشمند فناوری ویژه‌ای مانند ۳D Touch اپل برای محاسبه فشار انگشت روی نمایشگر لمسی را هم شامل می‌شود و احتمال دارد در سال ۲۰۱۶ میلادی از آن رونمایی شود.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۹-۱۹ ۱۲:۲۷soheilnima 0 0

    فوق‌العاده هست 
                                

نظر شما