شناسهٔ خبر: 119552 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

واکنش رحمتی به بازکردن بخیه‌های کودک ۴ ساله/عکس

درگیری رحمتی و عمران زاده کاپیتان باشگاه استقلال نسبت به مشکلی که برای کودک ۴ ساله در اصفهان اتفاق افتاد، واکنش نشان داد.

به گزارش «نماینده» طی روزهای گذشته مسئولان بیمارستان اشرفی اصفهانی اصفهان در اقدامی غیرانسانی بخیه های صورت کودک چهارساله ای به نام صدرا زاهدپور را به علت نداشتن هزینه های درمان بازکردند.

مهدی رحمتی کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از این کودک در صفحه شخصی اینستاگرامش به این واقعه تلخ واکنش نشان داد.

رحمتی در این باره نوشت: بیشرمانه، تکان دهنده، باور نکردنی، سوزناک و غم انگیز، چیزی شبیه یک فاجعه جایی که آدمیت را به ۱۵۰ هزارتومان می فروشند، می شود بعد از خط آخر خبر، سر را به لای برف های تازه برد و فقط نعره زد و برای این سقوط اخلاقی اعلام عزای عمومی کرد. صدرای این قصه آن قدر کودک است که عمق فاجعه را درک نکرد  اما تاریخ با ادعای اخلاقگرایی در زمانه ما این فاجعه را فراموش نخواهد کرد. روی ماهت را می بوسم صدرای عزیز و برای بازگشت خنده به لبان تو تلاش خواهم کرد.

نظرات مخاطبان 0 5

  • ۱۳۹۴-۰۹-۱۸ ۰۸:۵۵صالحی 0 0

    زنده باد به تو شیر مرد ایرونی با عاطفه.دوستت دارم رحمتی
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۹-۱۸ ۱۰:۳۳ناشناس 0 0

    شما کار خودت را بکن ربطی به شما ندارد 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۹-۱۸ ۱۰:۴۸علی کریمی 0 0

    کشته مرام و غیرتتم کاپیتان . تف به غیرت این دکتر اشغال که به خاطر 150000تومان این رذالت وپستی را از خودش نشان داده آخه پست فطرتی تا چه حد فکر کن بچه خود نامردت بود اگر یک پست فطرتی مثل خودت همچین کار ی را در حقش انجام میداد عکس العملت چی بود بدبخت با بودجه این مملکت به اینجا رسیدی حالا شدی زالوی خونخوار که خون مردم را میمکی . میدونی الان اون پدر ومادر در اون لحظه که توی اشغال بخیه را باز کردی حاضر بودند بمیرند ولی اینجوری آبرویشان نره .تف به ذات کثیفت دنیا هم که مال تو باشه باید بزاری وگورت را گم کنی . اونوقت به تریش قبایتون هم بر میخورد که آقای مهران مدیری باسریالی پست فطرتی امثال شماها رو به تصویر میکشه . قبل از درس طبابت باید برای امثال شما کلاس آموزش غیرت - انسانیت - .... میگذاشتند . باز دم آقای نعمتی گرم برید ازش یاد بگیرید .
                                
  • ۱۳۹۴-۰۹-۱۸ ۱۱:۳۱ایراندخت 0 0

    شما بگید که این افراد چطور جرات پیدا کردن چنین جنایاتی رو بکنن ؟به شکلای مختلف دارن سر مردم بلا در میارن هیچ اتفاقی هم نمی افته اگه این خبر درز نمی کرد هیچگس از شما تاسف نمی خوردید همونطور که تا حالا تاسف نخورید حالا هم چیزی نمیشه میزارین آبا از آسیاب بیفته 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۹-۱۸ ۱۴:۰۴علی 0 0

    راستی قسم نامه سقراط و بقراط و ارسطو و افلاطون و نمیدونم همه این قسم نامه ها برای کی و کجاست? شرم بر انسانیت ارزان، آنجا که برای پول فروخته می شود و چقدر ارزان . والدین بچه هرکه هستند و هر کاری کرده اند!!!!! .گناه بچه معصوم چیست . ما که از بی رحمی داعش و تکفیری ها دلتنگیم خودمان چگونه ایم .
                                

نظر شما