شناسهٔ خبر: 119543 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اتفاقی عجیب در والیبال ایران!

تیم والیبال پیکان تیم‌های گوهر کویر زاهدان در لیگ برتر و متین دامغان در لیگ دسته یک، دو امتیاز خود را از دست دادند و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش «نماینده»، بر اساس تبصره ۱۲ آیین نامه سازمان لیگ باشگاه هایی که در رقابت‌های رده سنی نوجوانان یا جوانان تیم ندهند، دو امتیاز از تیم بزرگسالان آنها کسر می‌شود و ۲۰۰ میلیون ریال نیز جریمه می‌شوند.

بر همین اساس و به دلیل اینکه باشگاه گوهر کویر زاهدان در لیگ برتر نوجوانان شرکت نکرد، دو امتیاز از تیم بزرگسالانش کسر می‌شود و ۲۰۰ میلیون ریال نیز جریمه شد که باید حداکثر تا ۲۲ آذرماه پرداخت کند. این تیم در حال حاضر بدون امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارد و با این تصمیم دو امتیازی که در آینده به دست آورد، به این تیم تعلق نخواهد گرفت!

همچنین باشگاه متین دامعان در لیگ دسته یک نوجوانان تیم معرفی نکرده است، بنابر این دو امتیاز از تیم بزرگسالان این باشگاه که در لیگ دسته یک فعال است، کسر می‌شود و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه شده است که حداکثر باید تا ۲۲ آذرماه پرداخت کند.

متین دامغان در گروه سوم دور مقدماتی لیگ دست یک بازی می کند و در حال حاضر با سه امتیاز در جایگاه سوم این گروه است که دو امتیاز خود را از دست خواهد داد.

نظر شما