شناسهٔ خبر: 119317 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

آیا روحانی این بار به سوالات دانشجویان پاسخ می‌دهد؟

رئیس‌جمهور به منظور گرامیداشت سالروز 16 آذر و شرکت در روز دانشجو صبح روز دوشنبه به دانشگاه صنعتی شریف می‌رود.

به گزارش «نماینده»، مراسم روز دانشجوی امسال با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح روز دوشنبه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

دانشگاه‌های شهید بهشتی و علوم پزشکی ایران مقصد سخنرانی‌های اخیر رئیس‌جمهور در روز دانشجو بوده است.

رئیس‌ دولت یازدهم همچنین یک بار به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید سه‌شنبه ۱۵ مهر ۹۳ در دانشگاه تهران حضور یافته بود. تمامی‌ این دانشگاه‌ها در تهران واقع هستند.

روحانی در اولین حضور خود در جمع دانشجویان در ردای ریاست‌جمهوری به دانشگاه شهید بهشتی رفت، اما به اعتقاد برخی از تشکل‌های دانشجویی حضور روحانی در دانشگاه‌ها صرفا یک طرفه بوده و با پایان سخنرانی روحانی مراسم روز دانشجو نیز به پایان رسیده و سوالات دانشجویان بی‌جواب مانده است.

رئیس‌جمهور در دو سالی که در جمع دانشجویان حضور یافته تنها یک بار حاضر شده به سوالات دانشجویان پاسخ دهد. دانشگاه شهید بهشتی تنها دانشگاهی بود که روحانی در آن به چند سوالی که مجری برنامه آنها را از بین سوالات متعدد گزینش کرده بود، پاسخ داد.

اما حضور روحانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران بیشتر حالت نمادین داشت.

رئیس‌جمهور حدود یک ساعت در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران حاضر شد و از برخی رتبه‌های برتر تجلیل و پس از سخنرانی سالن را ترک کرد.

حالا امسال سومین حضور روحانی در بین دانشجویان به مناسبت روز دانشجوست.

باید منتظر ماند و دید که رئیس‌جمهور برخلاف رویه‌ پیشین حاضر است دغدغه‌ها و سوالات دانشجویان را بشنود و یا اینکه به مانند سال پیش تنها به سخنرانی در این روز خواهد پرداخت.

نظر شما