شناسهٔ خبر: 119227 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه خبر

خبر سردار سلیمانی رکورد شکست+عکس

قاسم سلیمانی فرمانده ایرانی جبهه مقاومت در واکنش به شایعات شهادت و مجروحیتش، جمله ای زیبا بیان کرد که بازتاب آن، رکوردهای بازدید از شبکه های اجتماعی را شکست.

به گزارش «نماینده»، سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی، فرمانده محبوب رزمندگان جبهه مقاومت و خار چشم بدخواهان اسلام، شهادت را یک پایان افتخارآمیز برای مجاهدان راه خدا دانست.
 
سردار سلیمانی دیروز (یکشنبه ٨آذر) در مصاحبه با خبرنگار سایت "الوقت" در دفتر کارش در تهران، درباره  شایعات گسترده ای که درباره مجروح یا شهید شدن ایشان منتشر شده، خندید و گفت: "من عمری است که دشت ها و کوه‌ها را برای رسیدن به این آرزو پیموده ام".


این فرمانده ایرانی درباره تائید خبر شهادت غضنفر رکن آبادی در فاجعه منا اظهار کرد: شهادت در منا و پس از مناجات در عرفات و در سرزمین وحی برای آقای رکن آبادی یک پایان افتخارآمیز بود، وی با جهاد در راه خدا، به دیپلماسی رنگ وبوی دیگری بخشیده بود.

سردار سلیمانی افزود: "رکن آبادی زیر بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی در جنگ ٣٣روزه تابستان ٢٠٠٦ میلادی، نقش مهمی در حفظ شیرازه لبنان در برابر این تهاجم داشت".

در هفته های گذشته، ده ها بار شایعه شهادت یا مجروح شدن سردار سلیمانی در تلویزیون رژیم صهیونیستی منتشر شد و رسانه های کپی کننده، به ویژه العربیه سعودی آن را به شکل گسترده بازتاب دادند.



پس از سرنگونی جنگنده سوخو ۲۴ روسیه در خاک سوریه، افسران روسی و سوری اظهار کردند که عملیات نجات خلبان روسی در منطقه تحت سلطه گروه های تروریستی و نظامیان ترکیه ای با فرماندهی مستقیم سردار سلیمانی انجام شد.

* واکنش جوانان کشورهای عربی
پس از انتشار این مصاحبه در رسانه ها، جوانان طرفدار جبهه مقاومت در کشورهای عربی که مدت ها تحت فشار هجمه وسیع تبلیغاتی حامیان داعش بودند، شادمانی و خوشنودی خود را با انتشار تصاویر و پیام های مختلف نشان دادند.

"عبدالله نجیب": من سنی هستم و از کشور تونس.   حاضرم جانم را برای این دلاور تقدیم کنم. خداوند ایشان را حفظ کند.
* "فاطمه حسن": همه در برابر اینگونه مردان سر تعظیم فرود می آورند.
* "احمد العلی": من یک سنی هستم و همانطور که قبلا هم گفته بودم باز هم تأکید می‌کنم، این مردان مخلص همواره در خدمت عقایدشان هستند. آنان در انتظار هستند و برای شهادت تلاش می‌کند ... آنان تمنای شهادت دارند ... از خداوند می‌خواهم که ما هم مانند آنان به عقیده خود عشق بورزیم، اگر اینگونه بود فتنه از بین می‌رفت و مسلمان مسلمان می‌شد و دیگر سنی و شیعه مطرح نبود.
* "ضاری ابو زید": خداوند تو را حفظ کند ای افتخار اسلام.
* "وهاب مکی": سلیمانی فرمانده‌ای شجاع است که استکبار و بازوهای آن در منطقه مانند سعودی و داعش را به ذلت کشاند.
* "قصیده التاشیره": تو تصویری هستی که هیچگاه تکرار نخواهی شد ... به تو افتخار می کنیم.
* "خالد العلی": از خداوند می‌خواهیم که تو را از شر کینه توزان و برای حمایت از مسلمانان حفظ کند.
* "الحسنی": او به دنبال رسانه و تبلیغات و پست و مقام نیست ... هدف او ایجاد امنیت و رهایی دنیا از نیروهای شر است.
* "الغریب": خداوند تو را حفظ کند ای دلاور ... تا همچنان خاری در چشم گمراهان و تکفیری‌ها باشی.
* "احمد یعقوب": حتی نام قاسم سلیمانی لرزه بر تن دشمنان می اندازد ... خداوند به ایشان طول عمر بدهد تا در صف امام مهدی (عج) بجنگد.
* "شریف علی غار یامو": من سنی و از سومالی هستم. خداوند ایشان را حفظ کند و به ایشان طول عمر بدهد، تا داعشی‌ها، وهابی‌ها و مزدوران بنی صهیون را به ذلت بکشاند.
* "مالک المالکی": خداوند تو را حفظ کند، ای افتخار شیعیان ... و خداوند کسانی را که علیه تو دروغ پردازی می‌کنند لعنت کند ... همیشه سلامت باشی.
* مصطفی ابراهیم: سردار سلیمانی نماد مردان بزرگ و نمونه یک فرمانده نظامی است، خداوند او را حفظ کند.
* "ایاد نعیم الحمیداوی": عمرت طولانی باد ای دلاور. تو نماد شجاعت هستی ... هزاران درود بر تو.
* "سعد التمیمی": انقلاب اسلامی هزاران دلاور با ایمان و عقیده مانند آقای قاسم سلیمانی به وجود آورد، که در آرزوی شهادت هستند، شهادت خلاصه و عصاره ایمان است.
Alsuhane Zen: حاج قاسم سلیمانی ... عظمت همین اسم کافی است!! خداوند شما را برای مسلمانان حفظ کند.

در کمتر از ۲۴ ساعت، تنها در سایت العالم این خبر بیش از ۲۰ میلیون خواننده داشت که اغلب آنها از جوانان اهل سنت کشورهای مصر، عربستان، بحرین، کویت، عراق و سوریه بودند. این خبر فقط در یکی از صفحات العالم در شبکه های مجازی روزانه یک میلیون کامنت و لایک داشته که رکوردی در این شبکه مجازی است.

نظر شما