شناسهٔ خبر: 118652 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

چرا پای داعش تا امروز به تهران باز نشده است؟

داعش کابوس داعش خواب را از چشمهای مردم پاریس ربود. تهدید داعشی ها دامن رم، لندن و دیگر شهرهای مهم اروپا را هم گرفته است. پس از حادثه تروریستی پاریس، از جان گذشتگی پاسداران و مدافعان حرم این روزها بیشتر به چشم می آید.شهید حسین همدانی و دیگر یاران شهید مدافع حرمش رفتند تا حوادث پاریس در تهران رخ ندهد.

«نماینده»/ حملات تروریستی داعش در قلب اروپا مهمترین خبر چند روز گذشته رسانه های جهان بوده است. گروه تروریستی داعش که به اعتراف هیلاری کلینتون توسط آمریکا به وجود آمده است حالا مهمترین شهر توریستی اروپا را نا امن کرده است. ماری که آمریکا، فرانسه و دیگر همپیمانانشان در آستین پرورش دادند تا بلای جان مردم سوریه وعراق باشد، بلای جان شهروندان فرانسوی شد.

 کابوس داعش خواب را از چشمهای مردم پاریس ربوده است. داعش تهدید کرده است دوباره پاریس را نا امن میکند. تهدید داعشی ها دامن رم، لندن و دیگر شهرهای مهم اروپا را هم گرفته است. حالا مردم اروپا وحشت زده منتظر شنیدن خبرهای تازه ای از حملات این گروه تروریستی هستند.

هرچند تعدادی از کارشناسان در نسبت دادن این حملات به طور مستقیم به داعش تشکیک کرده اند و آن را ۱۱ سپتامبر دوم نامیده اند. سعید خزائی پژوهشگر آینده پژوهی ایران معتقد است حملات پاریس تسویه حساب اقتصادی آمریکا با اروپا بود. وی تصریح می کند "آمریکا در سیاستهای خود معمولا چند هدف را دنبال می کند و هیچ گاه به دنبال یک هدف خاص نیست و در قضیه حادثه اروپا کاهش و توقف رشد اقتصادی اروپا، پرداخت هزنیه نابودی داعش از سوی اروپا، تقویت اسلام هراسی و به دست گرفتن دوباره جبهه مقابله با تروریسم از جمله این اهداف است. "

در بحبوهه حوادث سوریه که سپاه پاسداران  برای حفظ جبهه مقاومت و مبارزه با تروریست ها منطقه عملیاتی خود را کیلومترها دورتر از مرزهای ایران برد آماج انتقادات بی شمار برخی روشنفکران داخلی قرار گرفت که هزینه جنگ سوریه را چرا ما باید پرداخت کنیم. و حالا پس از گذشت چند سال همگان به چرایی این اقدام ارزشمند سپاه و در راس آن سردار سرافراز قاسم سلیمانی پی برده اند.

پس از حادثه تروریستی پاریس از جان گذشتگی پاسداران و مدافعان حرم این روزها بیشتر به چشم می آید. پاسدارانی که پاس آب و خاک و ناموس ایرانیان را کیلومتر ها دورتر از مرزهای ایران داشتند و دراین روزگار بدعهدی برخی دوستان داخلی آرامش و آسایش خانه و زندگی را رها کردند تا شرمنده بانوی کربلا نباشند. شهید حسین همدانی و دیگر یاران شهید ایرانی و افغانی مدافع حرم رفتند تا حوادث پاریس در تهران رخ ندهد.

به نظر شما:

پشت پرده حملات تروریستی پاریس چه کسانی هستند؟

مقصد بعدی حملات داعش کجاست؟

با وجود اینکه تروریست های داعش به ایران بسیار نزدیک تر از فرانسه و اروپا هستند و دشمنی این گروه تکفیری با ایران کاملا مشهود است چرا داعشی ها به تهران حمله نکردند؟

آمریکا از این واقعه چه سودی می برد؟

دولت فرانسه در وقوع این حادثه چقدر مقصر بوده است؟

نظرات مخاطبان 1 2

  • ۱۳۹۴-۰۹-۰۷ ۰۸:۲۱ 0 0

    مرگ بر داعش و حامیانش
                                
  • ۱۳۹۴-۰۹-۰۷ ۰۸:۲۴ 0 0

    اگر غرب و استعمارش نباشد ما مسلمان ها بلدیم چطور در کنار هم زندگی کنیم
                                

نظر شما