شناسهٔ خبر: 118551 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز

عسگر اولادی :

دولت عزمی برای اجرای اقتصاد مقاومتی ندارد

اسدالله عسگراولادی رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین و اتاق بازرگانی ایران و روسیه گفت: در دولت عزمی برای اجرای مقاومت اقتصادی دیده نمی شود و تنها راه جلوگیری از نفوذ اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

به گزارش «نماینده» اسد الله عسگر اولادی رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین و اتاق بازرگانی ایران و روسیه در خصوص نفوذ اقتصادی غربی ها و دشمن به ایران بیان داشت: اگر بتوانیم اقتصاد مقاومتی را که مقام معظم رهبری بر آن تاکید ویژه دارند به خوبی اجرا و پیاده کنیم جلوی نفوذ اقتصادی دشمن گرفته خواهد شد.


وی افزود: راه جلوگیری از نفوذ دشمن صداقت با مردم و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی است.

عسگر اولادی تصریح کرد: متاسفانه دولت عزمی برای اجرای اقتصاد مقاومتی ندارد.

وی ادامه داد: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی امتیازات ویژه‌ای برای کشورمان به ارمغان می آورد و توسعه پایدار و خروج از اقتصاد تک‌محصولی دو محور بارز آن می باشد.

عسگر اولادی تصریح کرد: بر اساس اقتصاد مقاومتی اتکای اقتصاد ایران به خارج از مرزهایش کم شده و با تکیه بر توانمندی‌ تولیدکنندگان و کالاهای داخلی، صادرات‌محور عمل کند نه این‌که همواره دنبال تامین کالاهای موردنیازمان از دیگر کشورها باشیم و برای واردات بیشتر و تامین پول آن برنامه‌ریزی کنیم.

عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران بیان داشت: در دولت عزمی برای اجرای مقاومت اقتصادی دیده نمی شود و تنها راه جلوگیری از نفوذ اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

نظر شما