شناسهٔ خبر: 118499 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اعتدالیون : عارف و لاریجانی را کنار هم می آوریم

عارف و لاریجانی شورای سیاست‌گذاری جبهه اعتدال‌گرایان به منظور انتخابات تشکیل شده و معتدلین هر دو جناح در جلسات این شورا حضور دارند.

به گزارش «نماینده»، جمشید ایرانی رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدال‌گرایان، ‌ از تشکیل شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اعتدال‌گرایان خبر داد.

وی افزود: شورای سیاست‌گذاری جبهه اعتدال‌گرایان به منظور انتخابات تشکیل شده و معتدلین هر دو جناح در جلسات این شورا حضور دارند.

ایرانی خاطر نشان کرد: ما در معتدلین اصولگرا بر علی‌لاریجانی تأکید داریم و در معتدلین اصلاح‌طلب عارف و طیف منتسب به وی را می‌پسندیدم و در جلساتمان نیز افراد نزدیک به آقای لاریجانی حضور دارند.

رئیس کمیته انتخابات جبهه اعتدال‌گرایان در ادامه به برخی اخبار مبنی بر نهایی‌ شدن لیست جبهه اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان واکنش نشان داد و گفت: جبهه اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان هیچ لیستی درباره انتخابات صادر نکرده‌است و ما تا زمانی که افراد به صورت رسمی اعلام کاندیداتوری نکرده و شورای نگهبان پاسخ صلاحیت‌ها را نداده است لیستی ارائه نمی‌کنیم.

وی افزود: اینگونه لیست‌های جعلی با عنوان اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان به فضای انتخابات خدشه وارد می‌کند و باید جلوی اینگونه اقدامات را گرفت.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۸-۳۰ ۱۵:۵۶حسن 0 0

    شما همواره هر سه تان کنار همدیگر بوده اید.
                                

نظر شما