شناسهٔ خبر: 118481 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

در نقد بی‌تعارف اما منصف و مستدل عمل می کنیم

هفته نامه «نماینده» بلندگوی نمایندگان انقلابی مجلس خواهد بود

امیرابراهیم رسولی// مدیرمسئول هفته‌نامه نماینده با بیان اینکه در نقد بی‌تعارف اما منصف و مستدل عمل می کنیم، گفت: هفته نامه نماینده بلندگوی نمایندگان انقلابی مجلس خواهد بود.

به گزارش «نماینده»، امیرابراهیم رسولی مدیرمسئول هفته‌نامه نماینده با اشاره به انتشار نخستین هفته نامه نماینده از امروز اظهارداشت: سایت نماینده حدود ۳ سال در فضای مجازی و تمرکز بر حوزه مجلس فعالیت داشت که با پیشنهاد برخی از اهالی رسانه تصمیم گرفتیم در حوزه مکتوب نیز فعالیت کنیم.

وی درباره رویکرد هفته نامه نماینده تصریح کرد: طرح مواضع اصولگرایی به صورت شفاف و صریح رویکرد ما در هفته نامه خواهد بود کمااینکه در در سایت نماینده نیز به همین شکل عمل کرده‌ایم.

مدیرمسئول هفته‌نامه نماینده با تاکید بر اینکه در نقد بی‌تعارف اما منصف و مستدل عمل می‌کنیم، گفت: نماینده بلندگوی نمایندگان انقلابی مجلس خواهد بود.

رسولی درباره مواضع هفته‌نامه نماینده و اینکه محتوای آن شامل همه اصولگرایان می شود، گفت: اصولگرایی یک جریان است و اصطلاحاتی همچون تندرو، کندرو  و یا معتدل و ...ندارد وقتی میگویند اصولگرای معتدل در واقع می‌خواهند از بقیه جدایش کنند تامنزوی شده و مواضعش کمرنگ شود وگرنه اصولگرایی معتدل و غیرمعتدل ندارد بلکه مبنا و ویژگی های خودش را دارد، واژه سازی های این روزها کاردکردش انتخاباتی وباهدف اختلاف افکنی انجام میشود.

وی در پاسخ به این سوال که هفته نامه نماینده تنها در بخش پارلمان فعالیت خواهد کرد یا خیر، افزود: ما به صورت تخصصی در حوزه مجلس فعالیت می‌کنیم اما در موضوعات دیگر از جمله اقدامات دولت، مباحث اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز ورود خواهیم داشت.

نظر شما