شناسهٔ خبر: 118450 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

واگذاری سرخابی ها در انتظار اصلاحیه مصوبه هیات وزیران

استقلال، پرسپولیس 43 رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: تا زمانی که هیأت وزیران مصوبه را اصلاح نکند واگذاری صورت نخواهد گرفت ولی اینکه این مصوبه اصلاح شود اطلاعات چندانی ندارم.

به گزارش «نماینده»، میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: بخش اعظمی از صنایع پتروشیمی هم اکنون واگذار شده است و این واگذاری تنها وابسته به این صنعت نیست شاید در صنایع دیگر مثل نیروگاه برق زمانی فروش خوبی داشتیم و قیمت خرید برق از نیروگاه تعیین تکلیف نشده بود و تمایل به سرمایه‌گذاری این بخش کاهش یافت.

 

وی تصریح کرد: اتفاقی که در صنعت پتروشیمی رخ داده است بیانگر این است که قیمت خوراک تعیین نشده است که این امر یک بازدارندگی و توقف فروش بعضی از محصولات شده است.

 

پوری‌حسینی ادامه داد: یکی از فاکتورها در عرصه سرمایه‌گذاری تعیین قیمت است پتروشیمی به خاطر تعیین نشدن قیمت خوراک هنوز برای سرمایه‌گذاران جذابیت خاصی ندارد باید در این زمینه تدابیری اتخاذ شود تا سرمایه‌گذاران با تصمیم‌گیری بهتر وارد بازار رقابتی شوند.

 

وی در خصوص واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: تا زمانی که هیأت وزیران مصوبه را اصلاح نکند واگذاری صورت نخواهد گرفت ولی اینکه این مصوبه اصلاح شود اطلاعات چندانی ندارم.

 

نظر شما