شناسهٔ خبر: 118422 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش سه

پبروزی ۴ بر صفر در لیگ والیبال ایران!

تیم والیبال پیکان اتفاق عجیب دیدار روز گذشته میتن و ثامن دلیلی شد تا برای اولین بار تیمی در یک دیدار چهار ست به امتیاز ٢٥ برسد.

به گزارش «نماینده»، در یکی از حساس ترین و البته عجیب ترین بازی های هفته هفتم لیگ برتر والیبال دو تیم ثامن الحجج خراسان و متین در ورامین رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت تیم مهمان مرفق به پیروزی شد. بازی حساس محسوب می شد چراکه دو تیم قدرتی نزدیک به هم داشتند و نیاز به برد برای آنها ضروری بود اما نکته عجیب آن.

ست اول بازی به سود ثامن الحجج به پایان می رسد اما کادر فنی متین به تخلف این تیم حریف معترض می شود. ثامنی ها در امتیازاتی از بازی ٣ بازیکن خارجی را در میدان داشتند که البته بازیکن دفاع وسط جای خود را به لیبرو داده بود اما جزو بازیکنان حاضر در بازی محسوب می شد. در این میان ابهاماتی پیش آمد که ناظر باید تصمیم گیری می کرد.

جالب اینکه ناظر دبیر سازمان لیگ بود و از این بند از آیین نامه اطلاعی نداشت. با این حال در حین بازی تماسی را با رییس سازمان لیگ به صورت تلفنی برقرار می کنند و پورحسن در لحظه رای می دهد که آن ست را متین برنده باشد و بازی ادامه پیدا کند.

بازی یک بار دیگر جریان پیدا می کند و ٣ ست بعدی را هم ثامن به سود خود می کند که بازی در نهایت ٣ بر یک می شود اما ثامن ٤ ست را از حریف برده بود. جالب اینکه بعد از ست اول و در اواسط ست دوم ناظر بازی از طریق میکروفن اعلام می کند نتیجه بازی یک بر یک است و برنده آن یک ست متین بوده است. از این عجیب تر نمی شود.

با ابن حال مسولان متین معتقد بودند به دلیل این تخلف بازی باید به کل ٣ بر صفر به سود تیم آنها اعلام می شد نه اینکه فقط همان یک ست، اما متینی ها هم در عمل انجام شده قرار گرفته بودند و در حالی که دو بر صفر عقب بودند به یک باره متوجه شدند یک بر یک هستند. جالب تر از همه اینکه هیچ کس از عوامل دیدار خبری از مجازات این تخلف نداشتند و حتی نمی دانستند آیا این کار تخلف بوده یا خیر. با این حال پای ٤ بر صفر یا همان ٣ بر یک انضباطی هم به والیبال باز شد.

 

نظر شما