شناسهٔ خبر: 118400 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: دولت

تلگرام کارمند مخصوص ایران گرفت

واعظی43 مکاتباتی با مدیران شبکه تلگرام داشتیم و اعلام کردیم که بخش های غیراخلاقی و مستهجن این شبکه باید فیلتر شود و آنان نیز در پاسخ به مکاتبات، بخش های مستهجن را فیلتر کردند.

به گزارش «نماینده»، محمود واعظی بعد از ظهر چهارشنبه پس از دیدار با معاون نخست وزیر روسیه گفت: با مدیران شبکه تلگرام در تماس هستیم تا مباحث غیراخلاقی و خارج از شئونات ایران را از این شبکه حذف کنند.

 

وی افزود: اگر این شبکه در چارچوب قوانین کشورمان نباشد، آن را فیلتر خواهیم کرد.

 

واعظی به نشست امروز کمیته تعیین مصادیق مجرمانه و تصمیم درباره فیلتر نشدن شبکه تلگرام اشاره کرد و گفت: مکاتباتی با مدیران شبکه تلگرام داشتیم و اعلام کردیم که بخش های غیراخلاقی و مستهجن این شبکه باید فیلتر شود و آنان نیز در پاسخ به مکاتبات، بخش های مستهجن را فیلتر کردند.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد : مدیران شبکه تلگرام اعلام کردند، یک کارمند مخصوص ایران در این شبکه به کار گرفته شده تا از انتشار موضوعات نامناسب و خارج از شئونات اخلاقی جلوگیری کنند.

 

واعظی در باره آینده این شبکه گفت: فکر نمی کنم این شبکه فیلتر شود. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود : نه تنها شبکه تلگرام بلکه همه شبکه های اجتماعی که در ایران فعالیت می کنند نیز می بایست بصورت سالم و اخلاقی فعالیت کنند؛ در غیر این صورت با انها برخورد خواهد شد.

 

وی در پایان گفت : همکاران من به این کمیته اعلام کرده اند هر چیزی را که شما فکر می کنید نا مناسب است اعلام کنید تا مسدود شود.

نظر شما