شناسهٔ خبر: 118253 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ضرغامی و فریبرز عرب نیا در سنین جوانی+عکس

ضرغامی و عرب نیا ضرغامی با انتشار عکسی نوستالژی درباره دوران ریاست خود بر معاونت سینمایی وزارت ارشاد نوشت.

به گزارش «نماینده»؛ عزت الله ضرغامی که از مسئولان فعال در اینستاگرام است، پست جدیدی از دوران حضور خود در معاونت سینمایی وزارت ارشاد را منتشر کرد.

وی نوشت:

"هم زبانی!

در مدت کمتر از دو سالی که معاون سینمایی وزارت ارشاد بودم، تلاش کردم تا در قالب برنامه های جمعی، هنرمندان کشور را در جریان امور اجرائی و پیشرفت ها و دستاورد های انقلاب قرار دهم. هم فال بود و هم تماشا. هم فرصت مناسبی بود تا هنرمندان، مردم و مدیران کشور دل هایشان را بهم نزدیک کنند و فاصله ها کوتاه شود و هم با درک مشترک از اوضاع کشور، اولویت های موضوعی و هنری به درستی و بر اساس نیاز مردم شناسائی و اقدام شود. تصویر مربوط به یکی از این بازدید ها در سال ۷۵ است. چهره ی جوان آقای عرب نیا (مختار ثقفی) جالب تر از بقیه است. آقایان داود رشیدی، سیامک اطلسی و اکبر عبدی هم دیده می شوند.

***پی نوشت***

متاسفانه آسیب بزرگ امروز کشور ما دور شدن آدم ها از یکدیگر است. هم در سطح کارگزاران نظام و هم در سطوح مختلف مردم. خطر بزرگی که زمینه هرگونه سوء تفاهم و اختلاف و حتی کینه های غیر قابل حل را فراهم می سازد. می گوییم همدلی از هم زبانی خوش تر است. حرف درستی است. ولی اولویت امروز ما همزبانی است! حتی اگر همدلی کمتر باشد! هم زبانی و حفظ وحدت نیاز جدی امروز کشور است. "


نظر شما