شناسهٔ خبر: 117935 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

خواننده زیرزمینی شهردار شد!

اکباتان43 شهردار منطقه ۵ شهرداری تهران در مورد "انتخاب یک خواننده رژ زیرزمینی به عنوان شهردار ناحیه ۶ این منطقه" توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش «نماینده»، شهردار منطقه ۵ شهرداری تهران در مورد "انتخاب یک خواننده رپ زیرزمینی به عنوان شهردار ناحیه ۶ این منطقه" توضیحاتی ارائه کرد.


سید محسن اسدی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در پاسخ به اخبار منتشر شده درخصوص آنچه انتخاب یک خواننده رپ زیرزمینی به عنوان شهردار ناحیه ۶ منطقه ۵ خوانده شده گفت: ما یک خواننده زیرزمینی را به عنوان شهردار ناحیه انتخاب نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه همه شهرداران ما در هفت ناحیه شهرداری منطقه ۵ دارای تخصص مرتبط با امور مدیریت شهری هستند، گفت:‌ این افراد در کنار توانمندی در عرصه مدیریت شهری، توانایی‌های زیادی نیز دارند که این فرد نیز توانایی‌هایی در زمینه موسیقی داشته است.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه مباحث مطرح‌شده درخصوص سوابق این فرد یک مقدار دارای جهت‌گیری سیاسی بوده است، گفت: این فرد پیش از آنکه در شهرداری منطقه ۵ فعالیت کند به دلیل تخصص خوب و تجربه در شهرداری نواحی دیگر از جمله شهرداری منطقه ۱۲ نیز فعالیت‌هایی داشت. این فرد دارای تخصص خوب و تجربه زیاد در حوزه‌های فنی و عمرانی و ... است.

نظر شما