شناسهٔ خبر: 117544 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

مجتبی شاکری در جلسه شورا مطرح کرد:

مخالفت مقام معظم رهبری با آموزش آلات موسیقی در سازمان فرهنگی و هنری

شاکری/2 رییس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دیدار چهارشنبه گذشته خود با مقام معظم رهبری گفت : در این دیدار از معظم له در ارتباط با آموزش آلات موسیقی در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران پرسشی داشتم که ایشان بی فاصله گفتند مخالفم.

به گزارش «نماینده» به نقل از اداره کل روابط عمومی و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مجتبی شاکری در دویست و چهارمین جلسه شورا با اشاره در پیش بودن مراسم اربعین حسینی گفت: این رخداد بزرگ در کره زمین بی مانند است چرا که در هیچ جای دنیا نمی توان جمعیتی به این عظمت را دید که در یک موضوع خاص و در چند روز مشخص تجمع کنند. جا دارد از تمهیداتی که شهرداری تهران برای این مراسم اندیشیده تشکر کنم.

وی سپس به دیدار خود با مقام معظم رهبری اشاره کردو گفت: چهارشنبه گذشته بود که خدمت معظم له رسیدیم و من از خدمت ایشان پرسشی با این مضمون داشتم که سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران می خواهد کلاس های آموزش آلات موسیقی برگزار کند ، ایشان بی فاصله فرمودند مخالفم و در ادامه فرمودند چرا این پرسش را از من می کنید!

شاکری در پاسخ به معظم له اظهار کرد: به دلیل اینکه گفته می شود اساسنامه سازمان فرهنگی و هنری به تایید شما رسیده است و مسئولیت سازمان نیز با شما است، معظم له بار دیگر فرمودند نخیر من مخالفم .

شاکری در ادامه افزود: من بار دیگر پرسشی مطرح کردم که آیا اجازه دارم این نظر شما را منتقل کنم فرمودند بله .

مجتبی شاکری در ادامه جلسه و خطاب به مهندس چمران گفت : در جلسه گذشته تعرفه بهای خدمات آموزشی در فرهنگ سراها در صحن شورا مطرح شد و مقرر گردید مواد آموزشی با تایید دو کمیسیون فرهنگی و هنری و برنامه و بودجه جمع بندی شود . لذا با تو جه به نظر مقام معظم رهبری تدبیری بفرمایید این فهرست اصلاح شود

نظر شما