شناسهٔ خبر: 117294 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا

اعلام کاندیداتوری حق شناس در انتخابات مجلس/ عضو کارگزاران از ارومیه می آید

حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، آمادگی خود را برای حضور در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

به گزارش «نماینده»، با نزدیک شدن به زمان ثبت نام انتخابات فعالیت گروه‌های سیاسی سرعت بیشتری گرفته است. در این میان محمد جواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از حوزه انتخابی تهران برای شرکت در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرد.

محمدجواد حق‌شناس با اشاره به تجربه انتخابات مجلس ششم که لیست روزنامه‌نگاران بیشتر از لیست جریان‌های سیاسی رای‌آوری داشت٬ گفت: امیدوارم در این دوره از انتخابات نیز شاهد حضور تاثیرگذار روزنامه‌نگاران در انتخابات باشیم

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی افزود: در انتخابات آتی مجلس با وجود اصراری که دوستان بوشهر داشتند٬ اما تصمیم دارم از حوزه انتخابی تهران وارد انتخابات شوم.

همچنین شهربانو امانی نماینده اصلاح‌طلب مردم ارومیه در مجلس پنجم و ششم می‌گوید که مانعی برای نامزدی در انتخابات مجلس ندارد و استعفای خود را در موعد مقرر تحویل داده است٬ البته به‌خاطر نوع حکم من٬ نیازی به استعفا نیست.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی تاکید کر:د هدف ما از حضور در انتخابات تغییر چهره مردانه مجلس است با این حال برای نامزدی تابع تصمیم جمع هستم و اگر جمع به این نتیجه برسد که حضور من در انتخابات تاثیرگذار است از حوزه انتخابیه ارومیه نامزد انتخابات خواهم شد.

نظر شما