شناسهٔ خبر: 117250 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

تغییر در لیست خاکپور؛

چه کسی می‌خواهد رابطه کی‌روش و خاکپور را خراب کند؟

طبق شواهد موجود ، فدراسیون در لیست اعلام شده خاکپور دخالت و آن را تغییر داده است.

به گزارش «نماینده» تیم ملی امید با هدایت محمد خاکپور در حالی که پس از یم طوفان سهمگین بر اثر استعفا سرمربی خود دچار سردر گمی شده بود ، به روزهای آرامش خود نزدیک می‌شد و بار دیگر با دسته گلی که فدراسیون به آب داد دچار حاشیه شد تا ۴ ماه مانده به المپیک این تیم کماکان دچار حاشیه شد و به اعتماد به نفس کافی نرسد.

 

قضیه از این قرار است که پس از لیست اعلام شده توسط فدراسیون فوتبال ، نکات عجیبی در این لیست دیده شد که می‌توان به استقلالی بودن وحید حیدری و حجت حق وردی بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن که به اشتباه در لیست اعلام شده در تیم سپاهان قرار دارد ، اشاره کرد ، در صورتی که در لیست خاکپور اسمی از باشگاه‌ها نبرده است و بر طبق پست بازی اسامی آنان را نوشته است.

پس از اعلام اسامی ۲۴ بازیکن تیم امید توسط فدراسیون فوتبال، موج انتقادات به خاکپور و دستیارانش وارد شد و آن‌ها اعتقاد داشته زمانی که سرمربی بازیکنان تیم‌اش را نمی‌شناسد ، چگونه می‌خواهد این تیم را به المپیک ببرد؟

 

همچنین دیگه نکته عجیب و غریب لیست خروجی فدراسیون مربوط به ۳ بازیکن به نام‌های محمدرضا اخباری ، میلاد محمدی و علی کریمی است ، در لیست خاکپور نوشته شده است، چنانچه هر یک از نفرات دعوت شده در لیست تیم ملی بزرگسالان اعلام شوند اولویت با تیم ملی بزرگسالان بوده و در اختیار آن تیم قرار خواهند گرفت. این در حالی است که فدراسیون این متن را تغییر داده‌اند و به شرح زیر آن را روی خروجی خود قرار دادند. 


گفتنی است محمدرضا اخباری شاد ، میلاد محمدی و علی کریمی با توجه به اولویت تیم ملی بزرگسالان و اهمیت دیدارهای رسمی در لیست خاکپور قرار نگرفته‌اند.
 

این در حالی است که چند ماه گذشته کاشانی و خاکپور اعلام کردند برنامه‌های کی‌روش مانع از اجرای برنامه ریزی‌هایمان می‌شد و این کار وی باعث نتیجه نگرفتن تیم امید می‌شود اما این حرکت خاکپور در رابطه با بازیکنان مشترک هر ۲ تیم ، نشان داد که هیچ مشکلی بین این ۲ مربی نیست و هم کی‌روش و خاکپور هر ۲ به فکر ایران هستند.

نظر شما