شناسهٔ خبر: 117076 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جنایات آمریکا علیه ایران با برجام حذف‌شدنی نیست/ توافق هسته‌ای نمی‌تواند مانع از استکبارستیزی ملت ایران شود

محمدحسن آصفری در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جنایات آمریکا علیه ایران با برجام حذف‌شدنی نیست، گفت: توافق هسته‌ای نمی‌تواند مانع از استکبارستیزی ملت ایران شود.

به گزارش «نماینده» محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: ۱۳ آبان نماد شکست ابهت پوشالی آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی است.

وی افزود: آمریکایی‌ها کارنامه بسیار سیاه و ننگینی در مقابل ملت ایران دارند و این کارنامه سیاه با برجام و یا توافق هسته‌ای پاک‌شدنی نیست.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه یادآور شد: جنایات آمریکایی‌ها طی ۳۵ سال گذشته علیه ملت ایران فراموش‌شدنی نیست، کمک آمریکا به صدام برای جنگ علیه ایران، اقدامات جاسوسی در لانه جاسوسی این کشور برای براندازی انقلاب اسلامی، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران با ۲۹۰ سرنشین و تحریم‌های اقتصادی ناجوانمردانه علیه ملت بزرگ ایران از جمله جنایات آمریکا علیه ایران است.

وی تصریح کرد: این جنایات با برجام و یا غیر برجام حذف‌شدنی نیست و آمریکا تا زمانی که رسماً از ملت ایران عذرخواهی نکند و اقداماتش علیه ایران را پایان ندهد و دست از زیاده‌خواهی خود برندارد و اموال بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران را بازنگرداند و...، جنایاتش در ایران فراموش نمی‌شود.

آصفری در پایان خاطرنشان کرد: استکبارستیزی ۱۳ آبان قابل تغییر نیست، مبارزه با استکبار و استکبارستیزی یکی از آموزه‌های اصلی قرآن کریم و از بنیان‌های هویتی انقلاب اسلامی ایران طی ۳۷ سال گذشته بوده که مصداق کامل این استکبار در زمان فعلی دولت مستکبر آمریکاست، برخی جریانات و افراد به دنبال تغییر هویت ۱۳ آبان و حذف استکبارستیزی از آن هستند اما باید بدانند توافق هسته‌ای نمی‌تواند مانع از روحیه استکبارستیزانه ملت ایران شود.

نظر شما