شناسهٔ خبر: 117065 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: جام نیوز

حمایت دومین بازیگر زن از مجری پرسپولیسی+عکس

آشتی کنان مظلومی و علی ضیاء هنرمند پرسپولیسی در حمایت از مجری ممنوع التصویر اعلام کرد: «سوءاستفاده از فیلم حریم خصوصی چهره های معروف تبدیل به یه تفریح شده برای عده ای از مردم و فکر می کنم این کار خیلی عمل وحشتناک تری هست.»

به گزارش «نماینده»، پس از ممنوع التصویر شدن علی ضیا به خاطر شادی توهین آمیزش به سرمربی استقلال که در جریان تماشای دربی ۸۱ در یک جمع خصوصی اتفاق افتاد، وی با حضور در اردوی آبی ها با اهدای یک دسته گل از پرویز عذرخواهی کرد.

 

اما ماجرای ممنوع التصویر شدن این مجری جوان از سوی مدیران صدا و سیما شوک بزرگی برای او بود. به همین دلیل از شب گذشته بازیگران سینما و بازیکنان فوتبال حمایتشان را برای رفع ممنوع التصویری ضیا اعلام می کنند.

 

ابتدا بهنوش بختیاری با انتشار مطلبی از استقلالی ها خواست که ضیا را ببخشند تا این معضل نیز حل شود. حالا هم نوبت به نیوشا ضیغمی که از هواداران پرسپولیس هست رسیده تا مطلبی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کند.

 

وی با انتشار تصویری که ضیا را در برنامه ویتامین ۳ در حال کچل کردن موهایش به خاطر یک بچه سرطانی و همچنین پوشیدن لباس کارگران زحمتکش شهرداری نشان می دهد، سعی در به یاد آوردن سابقه خوب این مجری جوان دارد.

ضیغمی در این خصوص نوشت: «علی ضیا ممنوع التصویر شد! این خبر رو چند دقیقه پیش خوندم. و بسیار متاسفم ... علی ضیا جزء مجری های موفق سال های اخیر و یکی از با اخلاق ترین هاست...

 

اما اول اینکه، فارغ از حرفه ای که داره؛ مثل خیلی ها جوان هست و حق زندگی داره...

 

دوم اینکه سوءاستفاده از فیلم حریم خصوصی چهره های معروف تبدیل به یه تفریح شده برای عده ای از مردم و فکر می کنم این کار خیلی عمل وحشتناک تری هست ...

 

سوم اینکه هنوز زمان زیادی از نگرانی برای زنده بودن ایشون بعد از فاجعه منا نگذشته و حالا این همه حرف های ناشایست!

 

و در آخر اینکه ای کاش چشم دیدن موفقیت همدیگر رو داشته باشیم ... قطعا دنیای بهتری خواهیم داشت. یا حق.»

 

نظر شما