شناسهٔ خبر: 116741 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

طاهری: مذاکره با ۱+۵ برای دست کشیدن از شعار مرگ بر آمریکا نبود

سید علی طاهری431 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره جمهوری اسلامی ایران با ۱+۵ برای گرفتن حق مسلم ملت ایران بود نه برای اینکه دست از اعتقادمان که شعار «مرگ بر آمریکا» است، برداریم.

به گزارش «نماینده» سیدعلی طاهری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامیبا اشاره به اینکه در روز «۱۳ آبان» فریادهای «مرگ بر آمریکا» با قوت به گوش جهانیان خواهد رسید گفت: متاسفانه در چند سال اخیر برخی جریان ها در جهت القا پیام حذف مرگ بر آمریکا به جامعه تلاش کردند.

وی افزود: برخی تلاش می کنند ملت را متقاعد کنند که وقتی به خاطر مذاکره هسته ای با آمریکا سر یک میز نشسته ایم باید شعار مرگ بر آمریکا کم رنگ شده و آرام آرام روحیه استکبارستیزی در بین ملت از بین برود.

نماینده مردم گرگان با بیان اینکه این اقدام از سوی جریان انحرافی و سازکار صورت می گیرد ادامه داد: ملت ایران نسبت به خیانت های آمریکا که هنوز هم این خیانت ها علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد، گذشت نکرده و سرساز با آمریکا این شیطان بزرگ را ندارد.

طاهری گفت: مذاکره جمهوری اسلامی ایران با ۱+۵ برای گرفتن حق مسلم ملت ایران بود نه برای اینکه دست از اعتقادمان که شعار «مرگ بر آمریکا» است، برداریم.

وی افزود: گاهی این القائات به صورت یک حرکت خزنده است و گاهی گستاخی فراتر رفته و به طور علنی مطرح می شود، اما با وجود ملت همیشه بیدار، آرزوی فراموشی شعار «مرگ بر آمریکا» به گور رفتنی است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: تا زمانی که روحیه استکبارستیزی بین ملت ایران وجود دارد، شعار « مرگ بر آمریکا» با قوت به گوش جهانیان خواهد رسید و تردیدی در این آرمان ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود نخواهد آمد.

نظر شما