شناسهٔ خبر: 116667 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

فرج الله سلحشور تا مدتی قادر به راه رفتن نیست/آرزوی سلامتی برای کارگردان «یوسف پیامبر»

فرج الله سلحشور/1 فرزند فرج الله سلحشور کارگردان سینما و تلویزیون به باشگاه خبرنگاران جوان گفته که پدرش برای مدتی قادر به راه رفتن نیست.

به گزارش «نماینده»، او با بیان این مطلب که بیماری پدرم تشدید نشده، اما پزشک او آمپولی را برایش تجویز کرده که باعث می‌شود، ایشان مدتی قادر به حرکت نباشد، اضافه کرده: بیماری پدرم تشدید نشده، اما پزشک او آمپولی را برایش تجویز کرده که باعث می‌شود، ایشان مدتی قادر به حرکت نباشد.

وی ادامه داد: در کل حال عمومی ایشان خوب است و انشالله تا چند روز آینده بهتر هم خواهد شد، اما باید تاکید کنم که حرکت نکردن پدر، ارتباطی به تشدید بیماریشان ندارد.

وی با اشاره به پروژه «حضرت موسی» خاطرنشان کرد: این پروژه همچنان در انتظار تامین منابع مالی  است و با توجه به اینکه نیازمند بوجه زیادی  هنوز هیچ ارگانی برای یرمایه گذاری آن اعلام آمادگی نکرده است.

فرج‌الله سلحشور پیش از این فیلم‌های «ایوب پیامبر»، «مردان آنجلس» و «یوسف پیامبر» را کارگردانی کرده بود. او همچنین در آثاری مثل «پرواز در شب» و «دنیای وارونه» به ایفای نقش پرداخته است.

برای این کارگردان سینما و تلویزیون ایران آرزوی بهبودی داریم و امیدواریم هرچه زودتر سلامت خود را بازیافته و فعالیت‌های هنری خود را پی بگیرد.

نظر شما