شناسهٔ خبر: 116589 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با «نماینده»:

پوشش جلسات کمیسیون های برجام و امنیت ملی توسط صداوسیما منصفانه و کامل بود

نقوی حسینی/21 سخنگوی کمیسیون ویژه برجام با ابراز تشکر از صداوسیما بدلیل پوشش کامل و منصفانه جلسات کمیسیون برجام و کمیسیون امنیت ملی گفت: انصافا صداوسیما رسالت ملی خود را در این زمینه انجام داده است.

سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون ویژه برجام در گفتگو با «نماینده» با ابراز تشکر از صداوسیما بدلیل پوشش کامل و منصفانه جلسات کمیسیون برجام و کمیسیون امنیت ملی گفت: انصافا صداوسیما رسالت ملی خود را در این زمینه انجام داده است.

عضو فراکسیون رهروان در توضیح این مطلب که عده ای درمورد عملکرد صداوسیما در پخش جلسات کمیسیون برجام اعتراض می کنند خاطرنشان کرد: همین صداوسیما جلسات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را قبل از کمیسیون برجام ضبط و پخش کرد، چرا کسی نسبت به آن اعتراض نمی کرد؟ مگر قرار است با برجام برخورد سیاسی داشته باشیم؟

نقوی حسینی با اشاره به حضور رئیس رسانه ملی در جلسه فردا صبح فراکسیون رهروان تشریح کرد: فکر می کنم دعوت از آقای سرافراز بخاطر گفتگو با اعضای فراکسیون پیرامون فعالیت های صداوسیما صورت گرفته باشد. چون صداوسیما با مشکلات جدی و مسائل مالی روبرو است. رسانه ملی باید بتواند با مجلس رایزنی کند و اعتبارات خود راتقویت کند و همچنین به نمایندگان پیرامون عملکرد سازمان گزارش بدهد. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در انتها یادآور شد: برخورد یک فراکسیون با مسائل صداوسیما در ارتباط با پخش یک برنامه نه در شأن رئیس سازمان صداوسیما و همکارانشان است و نه در شأن فراکسیون.

نظر شما