شناسهٔ خبر: 116519 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا

هدیه رونالدو به چاق ترین مرد دنیا+عکس

رونالدو در مسابقات فرمول یک ستاره پرتغالی رئال مادرید برای روحیه دادن به چاق ترین فرد که یک مکزیکی است پیراهن امضا شده خود را برایش فرستاد تا به او قبل از عمل جراحی روحیه بدهد.

به گزارش «نماینده»، کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در اقدامی جالب و پسندیده پیراهن خود را برای چاق ترین مرد دنیا که در بستر بیماری است فرستاد تا به او روحیه بدهد.

آندرس مورینو مکزیکی ۳۷ سال سن دارد. او ۴۴۴ کیلو گرم وزن دارد و در شهر گوادالاخار مکزیک زندگی می کند. او علاقه زیادی به ستاره رئال مادرید دارد و به همین خاطر هم این بازیکن پرتغالی پیراهن امضا شده خود را برای او فرستاد.

قرار است که مورینو که از او به عنوان چاق ترین مرد دنیا یاد می شود زیر تیغ جراحان برود تا وزن او کاهش یابد و رونالدو قبل از این عمل جراحی برای روحیه دادن به او پیراهن امضا شده خود را برایش فرستاد.

این فرد مکزیکی در واکنش به این اقدام بهترین بازیکن رئال گفت: از همه و به ویژه کریستیانو رونالدو که به فکر من بوده است تشکر می کنم. این گونه احساس می شود که چنین آدم های بزرگی در دنیای دیگری زندگی می کنند و جدا از ما هستند اما اینگونه نیست. رونالدو نشان داد که با ما است. آرزو می کردم که برای روز تولدم هم چنین هدیه ای را می فرستاند.

پزشک های مکزیکی انتظار دارند که در یک سال وزن مورینو ۸۰ کیلوگرم کم شود و به ۳۵۵ کیلو گرم برسد.

نظر شما