شناسهٔ خبر: 116504 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین

اشک های حنیف در پایان دربی به چه دلیل بود؟/عکس

حنیف عمران زاده حنیف عمران زاده مدافع استقلال بعد از تساوی مقابل پرسپولیس اشک می ریخت و از این تساوی ناراحت بود.

به گزارش «نماینده»؛ حنیف عمران زاده یکی از بازیکنان باسابقه استقلال در دربی محسوب می شود. او یازده دربی را تجربه کرده است. حنیف در مقابل پرسپولیس ۴ پیروزی، ۳ شکست و ۵ تساوی داشته است. او علاقه زیای داشت تا با پیروزی در این مسابقه بتواند به رکورد ۵ پیروزی در مقابل پرسپولیس برسد.

حنیف در اولین تجربه دربی مقابل پرسپولیس ۲ بر ۱ شکست خورد. پرسپولیس با علی دایی وشوت سهمگین کریم باقری استقلال را شکست داد. از طرفی او در ۴ برد پیاپی پرویز مظلومی مقابل پرسپولیس هم حضور داشت اما در دربی ۷۴ اسیر ایمون زایدی شد که توانست در ده دقیقه سه گل به استقلال بزند. این در حالیست که حنیف روی دو گل از سه گل ایمون زاید مقصر بود. گل دوم پرسپولیس در حالی به ثمر رسید که زاید در شش قدم استقلال توسط عمران زاده مهار نشده بود. او همچنین روی گل سوم هم مقصر بود. زاید درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک چرخش عمران زاده را از جریان بازی محو کرد و توانست گل برتری پرسپولیس را به ثمر برساند.
حنیف عمران زاده همچنین در دربی ۸۰ هم حضور پر رنگی داشت و در پایان بازی با سوشا مکانی درگیر شدند و حسابی از خجالت هم درآمدند. به خاطر همین در گیری با سوشا بود که حنیف سه جلسه از همراهی تیمش محروم شد و نتوانست ابتدای فصل آبی ها را همراهی کند. عمران زاده که امید زیادی داشت تا بتواند با پرویز مظلومی پنجمین بردشان مقابل پرسپولیس را جشن بگیرند، با شروع نیمه دوم دربی ۸۱ و گل دقیقه ۴۹ جابر انصاری به این پیروزی امیدوار شد. او که همانند دربی ۷۴ تا دقایق آخر بازی را برده می دانست با اشتباه خود برد را با تساوی عوض کرد.  
مرد باتجربه دربی های استقلال بعد از سوت پایان بازی با چشمانی اشک بار به سمت رختکن رفت. او که طعم شکست در دقایق آخر را چشیده بود نمی توانست این تساوی را هضم کند.

حنیف عمران زاده همچنین ساعتی بعد از پایان بازی با انتشار این تصویر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به تساوی در دربی واکنش نشان داد و از هواداران تیم استقلال عذر خواست.

نظر شما