شناسهٔ خبر: 116470 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

نارنجکی که به استقلالی‌ها آسیب نزد

پرتاب نارنجک به میان سکوی طرفداران استقلال و تجلیل از مسئولان پیشین یگان ویژه مستقر در ورزشگاه آزادی از اتفاقات جالب پیش از آغاز دربی هشتادویکم بود.

به گزارش «نماینده»، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته یازدهم لیگ پانزدهم از ساعت ۱۵ امروز جمعه به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شده که حواشی پیش از آغاز این بازی به شرح زیر است:

* حدود ۲۰ دقیقه به آغاز بازی مانده بود که یک نارنجک میان سکوهای استقلالی‌های پشت نیمکت منفجر شد اما خوشبختانه هیچکسی آسیب ندید.

* درحالیکه ۱۰ دقیقه به آغاز بازی زمان باقی‌مانده بود، پرویز مظلومی و کادرفنی استقلال در میان تشویق تماشاگران آبی‌پوش روی نیمکت این تیم نشست. تماشاگران با دیدن سرمربی تیم خود شعار پرویز «سوبله - چوبله» را سر دادند.

* بی‌نظمی‌ها در زمین مسابقه همچنان دیده می‌شود زیرا علاوه بر عکاسان و گزارشگران تلویزیونی، افراد متفرقه بسیاری در حال تردد روی پیست ورزشگاه هستند.

* در هنگام پخش قرآن دو پرچم بزرگ روی سکوهای استقلال و پرسپولیس باز شد.

* تجلیل از سردار عرب سرخی بوسیله مسئولان سازمان لیگ، از دیگر اتفاقات بیش از شروع مسابقه بود.

* مظلومی به رسم میهمان نوازی پیش از آغاز بازی سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با اعضای کادرفنی این تیم دیدار کرد. کمال کامیابی‌نیا و رامین رضائیان به کنار نیمکت استقلال رفتند و وحید طالب‌لو در کنار نیمکت سرخپوشان حاضر شد تا پیش از آغاز بازی از مربیان پیشین خود رخصت بگیرند.

* عکس یادگاری رحمتی و بنگر با تصویر مرحوم هادی نوروزی از اتفاقات دیگر پیش از آغاز بازی بود.

* در آغاز مسابقات سکوهای متعلق به پرسپولیسی‌ها کاملا پر شد اما سکوهای متعلق به استقلالی‌ها در طبقه دوم هنوز پر نشده است. در این شرایط می‌توان گفت حدود ۸۰ هزار تماشاگر برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما