شناسهٔ خبر: 116467 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

حاشیه‌های هشتاد و یکمین دربی

مسئولان ورزشگاه آزادی برای حفظ کیفیت زمین این ورزشگاه تدابیر ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند. ضمن اینکه تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس که وارد ورزشگاه شده‌اند به خاطر کری‌خوانی با یکدیگر درگیر شدند!

به گزارش «نماینده»، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته یازدهم لیگ پانزدهم ساعت ۱۵ امروز جمعه به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر می خوانید:

 
* قرار بود درب‌های استادیوم ساعت ۱۰ باز شود که به دلیل حضور علاقه‌مندان شهرستانی پشت درهای ورزشگاه، مسئولان یک ساعت زودتر درها را باز کرده تا تماشاگران بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

 
* تا ساعت ۱۰ صبح نزدیک به سه هزار نفر بر روی سکوها نشسته بودند و تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کردند.

 
* جلوی درب ورزشگاه، ترافیک روانی حاکم بود و ماموران راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با مردم انجام می‌دادند.

 
* با اینکه بر روی چمن ورزشگاه کاور پوشیده بودند، مسئولان زمین مرتب به زمین سرکشی می‌کردند تا زمین برای دیدار دچار مشکل شود. به علت بارش باران در تهران تدابیر ویژه ای برای حفظ کیفیت زمین در نظر گرفته شده است.

 
* تعدادی از هوادارانی که از شهرستان برای تماشای این دیدار به تهران آمده بودند، از عملکرد مسئولان اسکان آنها ناراضی و معتقد بودند آنچه که در خور هواداران است انجام نگرفته بود.

 
* کری خوانی تعدادی از هواداران دو تیم باعث شد تا درگیری بین آنها پیش بیاید که با دخالت ماموران انتظامی این مسئله پایان یافت.

 
* با اینکه باران شدیدی در ورزشگاه در حال بارش بود، اما هواداران در طبقه دوم حضور داشتند.

 
* هواداران دو تیم در یک اقدام هماهنگ برای شادی روح ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و هادی نوروزی فاتحه قرائت کردند.

نظر شما