شناسهٔ خبر: 116406 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: جام نیوز

کری خوانی خانواده امام خمینی (ره) قبل از دربی+تصاویر

استقلال، پرسپولیس 43 کری خوانی میان استقلالی ها و پرسپولیسی ها در هر خانواده ای یافت می شود، حال می خواهد آن خانواده هنری باشد یا سیاسی و یا حتی مذهبی.

به گزارش «نماینده»؛ کری خوانی میان استقلالی ها و پرسپولیسی ها در هر خانواده ای یافت می شود، حال می خواهد آن خانواده هنری باشد یا سیاسی و یا حتی مذهبی. همیشه وقتی به رقابت های دربی نزدیک می شویم این کری خوانی ها هم بیشتر و بیشتر می شود.
 
جالب است که این کری به خانواده امام خمینی (ره) هم سرایت کرده است. همه از ورزشی و فوتبالی بودن سید حسن خمینی نوه امام خبر دارند. او از آن جمله افراد سیاسی است که کاملا ورزش را دنبال می کند و از همه اتفاقات آن هم مطلع است.
 
سید حسن طرفدار استقلال است و گویا حالا این خصلت پدر به پسر هم سرایت کرده است. احمد خمینی پسر سید حسن و نتیجه امام (ره) هم از طرفداران پر و پاقرص استقلال است.
 
او که روز دوشنبه از پیروزی تیم محبوبش مقابل سپاهان خوشحال بود با گذاشتن عکسی در صفحه صفحه اجتماعی خود نوشت: «استقلال صدرنشین.»
 
اما داستان زمانی جالب تر شد که نتیجه دیگر امام با قراردادن عکسی از پرسپولیس خوشحالی اش از برد تیم محبوبش را نشان داد.
 
زهرا اشراقی نتیجه دختری امام خمینی (ره) است که پس از پیروزی پرسپولیس بر ملوان در صفحه اجتماعی خود نوشت: «زنده باد پرسپولیس.»
 
اشراقی عروس خانواده خاتمی است و با برادر رئیس جمهور سابق ازدواج کرده و جالب است که برخلاف بقیه خانواده خمینی طرفدار پرسپولیس است.
 
به هر حال این هم یکی از جذابیت های فوتبال و نزدیک شدن به رقابت دربی میان استقلال و پرسپولیس است که همه را جذب خود می کند.

 

نظر شما