شناسهٔ خبر: 116370 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک

مسی منشوری به ال کلاسیکو می رسد؟!/عکس

لیونل مسی

به گزارش «نماینده»، لیونل مسی ستاره سرشناس بارسلونا این روزها دوران مصدومیت خود را سپری می کند. روزنامه اسپورت اسپانیا امروز تصویری از مسی را روی جلد خود منتشر کرده که این مهاجم روی دستش خالکوبی کرده است. (البته روی دست مسی تصویر حضرت مسیح خالکوبی شده است.)
 در تیتر اسپورت آمده است؛ احتمال دارد مسی به ال کلاسیکو برسد. در توضیح تیتر نیز نوشته شده؛ یک ماساژور آرژانتینی و یک پزشک فیزیوتراپ تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا مسی به دیدار حساس مقابل رئال مادرید برسد.


همچنین روزنامه هواداری بارسا، اسپرت، نوشته که ۲۵ روز تا بازی بارسا مقابل رئال مادرید باقی مانده  و مسی احساس می کند بهتر شده است. بارسا هم همچنان نمی خواهد ریسک کند و به او فشار بیاورد. به نظر می رسد مسی می تواند به موقع برای بازی مقابل رئال مادرید برسد. پیش از این گفته می شد که مدت زمان مصدومیت مسی حدود ۸ هفته خواهد بود. دقیقا هم بازی بارسا مقابل رئال ۸ هفته بعد از مصدومیت مسی برگزار خواهد شد. در اوایل ماه آینده مسی دویدن را شروع می کند و خودش انگیزه زیادی برای بازگشت و رسیدن به بازی با رئال دارد. هرچند مسی در مصاحبه ای اعلام کرده بود برای بازگشت عجله نمی کند و فقط زمانی که کادر پزشکی به او اجازه بدهند بازمی گردد. ال کانفیدنسیال اما ادعای  دیگری دارد و نوشته که درست است که روند ریکاوری مسی  طبیعی طی می شود، اما دوران طبیعی ریکاوری اش طولانی است و مطمئنا به ال کلاسیکو نمی رسد.

نظر شما