شناسهٔ خبر: 116246 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قاضی‌زاده هاشمی:

اظهارنظرهای ابتکار درباره آلودگی هوا، بنزین و پارازیت غیرکارشناسی است/ محیط زیست در راستای منافع بیگانگان عمل می‌کند

قاضی زاده/2 نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: خانم ابتکار اگر اظهارنظری در رابطه با پارازیت و بنزین داشته فقط به خاطر جنبه‌های اقتصادی و سیاسی آن بوده است.

به گزارش «نماینده» سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات و نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، به دنبال تجمع اعتراض‌آمیز کارکنان سازمان محیط زیست اظهار داشت: خانم ابتکار از زمانی که روی کار آمده دنبال امور مربوط به محیط زیست نیست.

وی افزود: ایشان حتی اگر اظهارنظری هم در رابطه با پارازیت و بنزین داشته فقط به خاطر جنبه‌های اقتصادی و سیاسی آن بوده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: حتی مصاحبه‌هایی که در رابطه با موارد گوناگون با رسانه‌ها داشته است نیز تماما جنبه‌های سیاسی و اقتصادی آن را مدنظر داشت. البته این جدای از مصاحبه‌هایی است که با رسانه‌های گوناگون انجام می‌دهد.

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه مطلب فوق اضافه کرد: اموری که ایشان انجام می‌دهد ربطی به حوزه فنی و تخصصی‌اش ندارد و از ابزار سازمان محیط زیست استفاده کرده و اظهارنظرهایی غیرکارشناسی و سیاسی از موضوع آلودگی هوا، بنزین و پارازیت دارد. حرف‌های اثبات نشده‌ای از لحاظ علمی می‌زند که صرفا جنبه سیاسی و اقتصادی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات موجود در حوزه محیط زیست اشاره کرد و ادامه داد: ظاهرا دولت بنا دارد به جای اینکه از این سازمان استفاده بجا و تخصصی داشته باشد استفاده سیاسی کند چرا که یکی از افراطی‌ترین و سیاسی‌ترین افراد وابسته به جریانات اصلاحات را در این سمت منصوب کرده است لذا معلوم است که خروجی آن چه خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین متذکر شد: این دست اتفاقات مشخص است که نظر کارشناسی مدنظر نیست چرا که یک سازمان مهمی مانند محیط زیست کارکرد تخصصی خود را کنار گذاشته و نه تنها در جهت منافع و مطامع سیاسی ملی بلکه برای منافع بیگانگان رفتار و عمل می‌کند.

نظر شما