شناسهٔ خبر: 116061 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آلیا خبر داد

مجلس اعتراضات به عملکرد رئیس سازمان محیط‌ زیست را پیگیری می‌کند/ ابتکار به سیاسی‌کاری‌ها پایان دهد

فاطمه آلیا/2 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه کارکنان معترض سازمان محیط زیست اعتراض خود را در ارتباط با عملکرد رئیس این سازمان به مجلس منتقل کرده‌اند، گفت: این موضوع قطعا در مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش «نماینده» فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تجمع اعتراض‌آمیز کارکنان سازمان حفاظت  مقابل این سازمان گفت: ما شاهد بکارگیری نیروهایی در سازمان محیط زیست هستیم که هم فاقد تخصص هستند و هم شائبه گروه‌گرایی و سیاسی‌کاری درمورد آنها وجود دارد و این امر باعث شده تا نیروهای متعهد،‌ خدوم و دلسوز برایشان این وضعیت قابل تحمل نباشد.

وی افزود: جذب نیرو در سازمان محیط زیست بدون توجه به توانمندی افراد انجام می‌شود و باندبازی‌ها و گروه‌گرایی‌ها مبنای کار برای جذب نیروها در این سازمان است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: خانم ابتکار همه هم‌وغم خود را برای بحث انتخابات مجلس دهم گذاشته و اقدامات دیگر تحت‌الشعاع این مسئله است و جذب نیروها بیشتر جنبه یارگیری انتخاباتی دارد تا جذب نیروی متخصص.

آلیا خاطرنشان کرد: کارکنان معترض سازمان محیط زیست اعتراض خود را در ارتباط با عملکرد رئیس این سازمان به مجلس نیز منتقل کرده‌اند و این موضوع قطعا در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و یا کمیسیون اصل 90 و یا کمیسیون تخصصی مجلس به موضوع ورود داشته و آن را مورد بررسی قرار خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تعدادی از کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در اعتراض به عملکرد رئیس این سازمان امروز (دوشنبه) تجمع اعتراضی برگزار کردند.

نظرات مخاطبان 1 1

  • ۱۳۹۴-۰۸-۰۵ ۲۳:۲۲ 0 0

    السلام. بنظرم شما زیاد به خودتان فشار نیاورید.اردشیرخان لاریجانی نمیگذارد به دولت کاری داشته باشید.والسلام.ضمنا اگر حرفی موافق شما زد فریب نخورید.
                                

نظر شما