شناسهٔ خبر: 116026 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پیشنهاد ساخت بیمارستان هسته‌ای در پرند

مسکن 43 سرپرست شرکت عمران شهر پرند از پیشنهاد ساخت بیمارستان اتمی در این شهربه سازمان انرژی اتمی خبر داد و گفت:‌ در دهه فجر امسال ۱۰ باب مدرسه نوساز در شهر پرند به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش «نماینده»، علی‌اکبر طاهری اطاق‌سرا با اعلام این‌که اولویتش در شرکت عمران شهر جدید پرند فعال‌سازی مضاعف پروژه‌هایی است که بالای ۹۰ درصد پیشرفت دارد، اظهار کرد:‌ با توجه به نزدیکی سرما، تلاش داریم گازرسانی به واحدهای مسکن مهر پرند را تا قبل از رسیدن روزهای سرد سال به اتمام برسانیم.

وی با بیان این‌که قرار است برای هر پروژه معطل مانده، یک کارگروه متشکل از مهندسان جوان مستقر در سایت پروژه‌ها به همراه مشاوران آن پروژه تشکیل شود، تصریح کرد: در این کارگروه‌ها تک‌تک پروژه‌های عمرانی فعال در شهر جدید پرند اعم از ساختمانی و ارتباطی بررسی شده و پس از یافتن و رفع نقاط ضعف آن پروژه، به تکمیل طرح سرعت بخشیم.

وی با بیان اینکه این شهر جدید در ساخت فضای آموزشی و مدرسه برای دانش‌آموزان ساکن پرند نیز جدی است، افزود: امسال ۱۱ باب مدرسه را تا پیش از آغاز سال تحصیلی به آموزش و پرورش تحویل دادیم و قرار است ۱۰ مدرسه دیگر در ایام دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

وی با یادآوری این‌که ۸ تا ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پرند از نظر ابنیه تکمیل شده‌اند و تنها منتظریم تا زیرساخت‌ها و از جمله محوطه‌سازی آنها به پایان برسد که در این صورت واحدها را به متقاضیان تحویل خواهیم داد.

عضو هیئت مدیره عمران پرند با اشاره به طرح واگذاری خدمات پس از فروش مسکن مهر و نیز بخش پژوهشی فعالیت‌های شرکت عمران شهر جدید پرند به دانشجویان افزود: از دیگر اقدامات شرکت عمران شهر جدید پرند ساخت فضای سبز، احداث فضاهای امنیتی شامل پاسگاه و پایگاه‌های مقاومت سازمان بسیج مستضعفان، ایجاد فضای فرهنگی، توسعه فضاهای درمانی و ... است.

طاهری ادامه داد: به سازمان انرژی اتمی پیشهاد داده‌ایم تا این سازمان در قبال دریافت زمین، بیمارستان هسته‌ای در پرند بسازد که با توجه به نزدیکی این به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، می‌تواند در رشد و توسعه گردشگری درمانی اثرگذار باشد.

نظر شما