شناسهٔ خبر: 115976 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

سرقت از پیشخوان بانک! +عکس

شناسایی متهم مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی از شهرندان در خواست کرد در صورت شناسایی متهم اطلاعات خود را برای دستگیری وی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار دهند.

به گزارش «نماینده»، ۲۱ مرداد ماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره سرقت از پیشخوان بانک، از شعبه بانک خیابان فیاض بخش به کلانتری ۱۵۱ یافت آباد اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت اماکن و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۱۸ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


 

کارمند بانک که سرقت از وی صورت گرفته بود، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : برای چند لحظه برای پیگیری امور بانکی از پشت میز خود بلند شده بودم؛ زمانیکه مجددا به پشت پیشخوان مراجعه کردم، در کمال تعجب متوجه  نبودن تب لت بر روی میز شدم؛ با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته داخل بانک متوجه شدم که فردی حدودا  ۴۰ ساله از غیبت بنده استفاده نموده و تب لت روی میز پیشخوان بانک را سرقت کرده است.

با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ و برای شناسایی و دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار تصویر بدست آمده از سارق پیشخوان از سوی مقام قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، مخفیگاه و یا محل های تردد این شخص را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۴۶۴ در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

نظر شما