شناسهٔ خبر: 115964 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تجمع اعتراض آمیز کارکنان محیط زیست/معترضان تهدید به اخراج شده‌اند

تجمع اعتراض‌آمیز کارکنان سازمان محیط زیست تجمع اعتراض آمیز کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به سوء مدیریت ابتکار از دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش «نماینده»، تجمع اعتراض آمیز کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست از دقایقی پیش در جلوی در اصلی سازمان حفاظت از محیط زیست در پارک پردیسان آغاز شده است.

سوء مدیریت محیط زیست، نادیده گرفتن نظر کارشناسان و مشکلات معیشتی و رفاهی کارکنان و تبعیض فاحش بین مدیران و کارکنان از جمله دلایل برگزاری این تجمع اعتراض آمیز است.

یکی از معترضان با بیان اینکه ما از مسئولان عالی کشور درخواست داریم که جهت رسیدگی به سوء مدیریت مسئولان این سازمان به مسئول ذی‌ربط هشدار دهند، گفت: عدم رسیدگی به وضعیت حقوقی و معیشتی رفاهی کارکنان، ‌ وضعیت نابسامان محیط زیست کشور به دلیل لحاظ نکردن نظارت کارشناسان سازمان در تصمیمات تخصصی و تبعیض در حقوق و مزایای دریافتی مدیران و کارمندان سازمان باعث اعتراض کارکنان شده است.

وی افزود: متاسفانه مجوزهای غیرقانونی در این سازمان داده می شود و ما دیگر نمی‌خواهیم مسئولان بیایند و پاسخ به ما بدهند. چرا که ابتکار رئیس سازمان دو هفته گذشته اتمام حجت کرد و گفت که کارشناسان معترض سازمان را ترک کنند.

وی ادامه داد: تمام ۸۰۰ نفر کارکنان سازمان محیط زیست معترض هستند اما متاسفانه این کارکنان تهدید به اخراج یا کم شدن حقوق و مزایا می‌شوند به همین دلیل بسیاری از آنها در این تجمع شرکت نکردند. از ۶ ماه گذشته تجمع اعتراض آمیز ما آغاز شد و بیانیه ما ۲۱ بند داشت که حتی یک بند آن نیز انجام نشده است.

در این تجمع کارکنان معترض بنری را که نشان دهنده اعتراض آنها به سوء مدیریت سازمان حفاظت از محیط زیست است امضا کردند.

نظر شما