شناسهٔ خبر: 115908 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عزاداری رئیس جمهور در بهشت+تصاویر

روحانی دکتر روحانی در دیدار با فرزندان بهشت امام رضا در روز تاسوعا، تصویری از این ملاقات را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش «نماینده»، خانواده بزرگ بهشت امام رضا(ع) دیروز به مناسبت تاسوعای حسینی میزبان ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر حسن روحانی و جمعی از اطرافیانشان بودند.

 

ایشان پس از ورود به مرکز به محل زندگی فرزندان رفته و از نزدیک با شرایط زندگی کودکان آشنا شدند. در این بازدید که جناب آقای دکتر ربیعی وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی، جناب آقای دکتر فریدون و جناب آقای محسنی بند پی ریاست سازمان بهزیستی نیز حضور داشتند مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان با مداحی یکی از فرزندان برگزار گردیده و بهرام ییکاسو نقاشی سیاه قلم خود را با موضوع عصر عاشورا تقدیم رئیس جمهور نمود.


 رئیس جمهور در این بازدید خطاب به فرزندان و پرسنل این موسسه از درک متقابل بهتر شرایط فرزندان سخن گفته و رهنمودهایی حکیمانه و موثر ارائه نمودند. ایشان سپس به حسینیه مرکز تشریف برده و ساعتی را به عزاداری پرداخته و در پایان از خادمین ایمن موسسه قدردانی و تشکر نمودند.


رئیس جمهور با انتشار عکسی از این بازدید در صفحه اینستاگرام خود نوشت: " در هر شرایطی اگر اراده برای تلاش و حرکت باشد، خداوند مسیر را برای رشد و تعالی هموار خواهد کرد. "

نظر شما