شناسهٔ خبر: 115406 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

صفارهرندی:

ذره‌ای از کینه آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی کم نشده/ تایید قانون اجرای برجام باید برای همه حجت باشد

صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تایید قانون اقدام متناسب و متقابل ایران در اجرای برجام توسط شورای نگهبان، باید برای همه ججت باشد و آنرا بپذیرند.

به گزارش «نماینده»، محمد حسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دیشب در مسجد مصلی شهر دُرْچه در اصفهان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری پس از برجام مهم تر از برجام است و دشمن پس از برجام نقاط قوت ما را هدف قرار داده است.

 صفار هرندی افزود: نقاط قوت کشور ما پیوند عاطفی و انقلابی مردم حول محور ولایت و اهل بیت (ع) و عناصر دینی بر اساس اصول کلی است.

مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: مخاطرات پس از برجام باید رصد شود و آگاهی و آمادگی مقابله با آن را داشته باشیم.

صفار هرندی تاکید کرد: ذره ای از کینه امریکا نسبت به انقلاب اسلامی کم نشده است

وی افزود: دشمن می خواهد یکپارچگی داخل ملت را به هم بریزد و جناح های سیاسی از یکدیگر فاصله بگیرند.

صفار هرندی گفت: از دیگر اهداف دشمن این است که در پسابرجام به جای آنکه زیربناها در ایران تقویت شود، کشور را مصرف گرا کند.

وی افزود: مسئولان باید برای استیفای حقوق ملت پافشاری و هوشیاری داشته باشند و اگر دولت در مسیر روشن و نابی که امام(ره) و رهبری تبیین کرده اند حرکت کند ملت همواره همراه آنان خواهد بود و به آنان یاری می رساند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تایید قانون اقدام متناسب و متقابل ایران در اجرای برجام توسط شورای نگهبان، باید برای همه ججت باشد و آنرا بپذیرند.

صفار هرندی با بیان اینکه پسابرجام دوره ورود شبهات گوناگون به کشور است که با افزایش بصیرت باید با آن مقابله کرد، افزود: تضعیف شورای نگهبان به معنی نفوذ و رخنه عناصر دشمن در بدنه نظام است.

نظر شما