شناسهٔ خبر: 115245 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شبهات موجود انتخابات نظام مهندسی برطرف شود

ترکان43 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیان اینکه بعد از برگزاری انتخابات بر طبق وظیفه حرفه ای خود در دفاع از حقوق مهندسان، نامه ها و موارد را به وزارت راه و شهرسازی ارسال کردم، گفت: انتظار ما اینست که وزارت راه و شهرسازی شبهات موجود در انتخابات را رفع کند.

به گزارش «نماینده»، اکبر ترکان ضمن تبریک به منتخبان هیأت های مدیره نظام مهندسی  در استان ها گفت:بعد از برگزاری انتخابات هیأت های مدیره نظام مهندسی در ٢٨ استان، در ١٦ مهرماه، برخی معترضین به نتایج آراء با حضور و یا ارسال نامه ها و مستنداتی از بروز تخلفات و اشکالاتی که در روز انتخابات رخ داده، خبر دادند.

وی افزود: برهمین اساس اینجانب بر طبق وظیفه حرفه ای خود در دفاع از حقوق مهندسان، نامه ها و موارد را به وزارت راه و شهرسازی ارسال کردم و در نامه ام با پیوست کردن این شکایات خواستار رسیدگی به این اعتراضات شده ام.

ترکان تأکید کرد:انتظار ما این است که وزارت راه و شهرسازی این شبهات موجود را رفع کند و در مواردی که میزان اخلال موجب کاهش ضریب اعتماد به نتایج انتخابات است، تجدید صورت پذیرد.

ترکان با اشاره به برخی حاشیه آفرینی سایت های غیر رسمی و انتقاد از رفتارهای غیر حرفه ای برخی سایتها افزود: هیچ نامه ای از اینجانب در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است و بنده به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی در جهت رفع اشکالات و سؤالات نامزدان انتخابات هیأت های مدیره، نامه ای را به وزیر و معاونین وزارت راه و شهرسازی می نویسم تا به این سؤالات و ابهامات پاسخ لازم را ارائه دهند، اینکه چگونه یک نامه داخلی بین بنده و وزیر در اختیار یک سایتی قرار می گیرد و حاشیه آفرینی میکند محل تأمل فراوان است.

ترکان در پایان این گفت و گو افزود: امیدوارم جامعه مهندسین و هیأت های مدیره نظام مهندسی درسراسر کشور پس از این انتخابات باعزمی پاک و متعالی به وظیفه ذاتی خود در راه اعتلای جایگاه حرفه ای مهندسی در کشور بیاندیشند و در این راه گام های مؤثرتری بردارند.

نظر شما