شناسهٔ خبر: 115175 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رئیس ستاد انتخابات کشور:

انتخابات در یک‌سوم حوزه‌های انتخاباتی کشور به‌صورت ماشینی برگزار می‌شود

مقیمی/2 رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: پس از طی انجام اقدامات لازم و تأمین نیازمندی‌های موردنظر، انتخابات در یک‌سوم حوزه‌های انتخاباتی کشور به‌صورت ماشینی برگزار خواهد شد.

به گزارش «نماینده» محمدحسین مقیمی صبح امروز که برای حضور در کارگاه آموزشی فرمانداران ۱۰ استان کشور به بوشهر سفر کرده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات هماهنگ در مورد برگزاری دو انتخابات مهم در کشور در استان‌های مختلف در حال انجام است.

وی بیان کرد: وزارت کشور تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم در اسفندماه به کار گرفته است و در این راستا دوره‌های آموزشی انتخابات برای فرمانداران استان‌ها برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور بیان کرد: در همین ارتباط کشور به سه بخش تقسیم‌شده که استان بوشهر میزبان ۱۰ استان است که طی دو روز آموزش‌های لازم برای انتخابات را فراخواهند گرفت.

مقیمی با قدردانی از هماهنگی و میزبانی استانداری بوشهر تصریح کرد: زمان‌بندی انتخابات طبق برنامه به‌پیش می‌رود و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی اندیشیده شده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی‌های لازم که با شورای نگهبان صورت گرفته است پس از طی انجام اقدامات لازم و تأمین نیازمندی‌های موردنظر، انتخابات در یک‌سوم حوزه‌های انتخاباتی کشور به‌صورت ماشینی برگزار خواهد شد.

دوره آموزشی انتخابات ویژه فرمانداران، با حضور ۱۰ استان کشور از روز گذشته در بوشهر آغاز شده و امروز به پایان می‌رسد.

نظر شما