شناسهٔ خبر: 115097 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دختری که شاهد سلاخی شدن مادرش شد+تصاویر

قتل مردی اهل " استرالیا " همسر خود را در مقابل چشمان دختر وحشت زده اش به قتل رساند.

به گزارش «نماینده» به نقل از دیلی میل، آقای " برین برونینگ " ۵۳ ساله به قتل همسر خود خانم " کتی " ۴۷ ساله متهم شد.


براساس گزارش پلیس جنایت کار پس از تصمیم به جدایی گرفتن از همسر خود در سال ۲۰۱۳ برای گرفتن انتقام از مورد بی اعتنایی و نفرت قرار گرفتن توسط همسرش ۹ روز پس از رای دادگاه مبادرت به کشتن قربانی با ضربات چاقو گرفت به طوری که در حمله ی وحشیانه خود او را  ۱۵ بار، مورد اصابت چاقو قرارا داد و این رفتار وحشیانه خود را در حالی انجام داد که دختر نوجوان تماشاچی این جنایت بود.
 

قتل

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد جنایت کار قبل از خوابیدن ۶ عدد قرص خواب آور خورد و در نیمه های شب از اتاقش بیرون رفت و با برداشتن چاقو آشپزخانه به اتاق دخترش که قربانی در آنجا خوابیده بود رفت و او را به قتل رساند.



دختر که با شنیدن صدای فریاد مادر خود را به اتاق مذکور رساند پدر را در حالی که مادرش را سلاخی می کرد دید.

قتل

پلیس در ادامه افزود: جنایت کار در دفاع از خود ادعا کرد که با خوردن قرص های خواب آور اصلا به یاد نمی آورد که چه کاری کرده است و خواست تا تقصیر را به گردن داروها بیندازد که از مجازات نجات پیدا کند.



وکیل مدافع جنایت کار همچنین ادعا کرد که او پس از تصمیم به طلاق از همسرش از نوعی افسردگی رنج می برد و تعادل روان نداشته است که در نتیجه همسر زندگی ۲۰ ساله خود را با داشتن ۲ فرزند در خانه  خود واقع در "اسکای ملبورن " درست یک هفته به کریسمس به قتل رساند و با این تفاسیر و به کمک وکیل " برونینگ " در دادگاه به ۱۸ ساله حبس محکوم شد.

نظر شما