شناسهٔ خبر: 115054 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: نود

عذرخواهی مهدی تاج از مردم برای آن ۵ دقیقه

مهدی تاج وبسایت رسمی برنامه نود - مهدی تاج برای بی نظمی به وجود آمده در بازی پرسپولیس و صبای قم از مردم عذر خواست.

به گزارش «نماینده»برگزاری مراسم ویژه قبل از بازی پرسپولیس و صبا مشکلاتی به همراه داشت. این بازی که قبل از آغازش، مراسمی برای عزاداری محرم، تجلیل از هادی نوروزی و سردار حسین همدانی داشت، سبب شد تا مراسم کمی به درازا کشیده شود. البته علی دایی به بهروان، مسئول کمیته مسابقات لیگ معترض بود چون ساعتی قبل از بازی مراسم مداحی برای محرم در ورزشگاه برگزار می شد و بلندگوها طوری جاگذاری شده بودند که در رختکن ها، صدای بلندگوها اجازه نمی داد صدای مربیان، به بازیکنان برسد. به طوری که دایی از این اتفاق گلایه داشت و البته پرسپولیسی ها هم از این حجم صدا دلخور بودند.
همچنین مراسم مداحی که توسط یکی از آشنایان احمدی از مسئولان سازمان لیگ برگزار می شد، حتی تا ۵ دقیقه بعد از زمان اعلام شده برای آغاز بازی ادامه داشت و درحالی که باید مراسم بزرگداشت شهید همدانی و هادی نوروزی برگزار می شد هم روضه خوانی در ورزشگاه ادامه داشت که این اعتراض هایی از روی سکوها را به همراه داشت.
مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر در این باره می گوید:«من می خواهم قبل از هر چیز برای این ۵ دقیقه ای که در آغاز بازی وقفه افتاد از مردم خوب و عزیزمان عذرخواهی کنم. به هر حال بچه های ما باید بیشتر دقت می کردند تا این بی نظمی به وجود نمی آمد. ما باید تایم مداحی را طوری تنظیم می کردیم که با سایر برنامه ها تلاقی پیدا نکند و برنامه برگزاری بازی هم به وقفه نیفتد. اگر ما این قدر روی نظم تاکید داریم ، خودمان هم باید بیشتر از همه در حفظ آن کوشا باشیم.»

نظر شما