شناسهٔ خبر: 114936 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

طباطبایی مطرح کرد؛

تشریح فعالیت های انتخاباتی «ندای ایرانیان»

ندای ایرانیان رئیس ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان گفت: ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان از هیئت ۹نفره‌ای تشکیل شده است و جلسات مقدماتی ستاد هفته گذشته برگزار شد.

به گزارش «نماینده»، شهاب طباطبایی رئیس ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان در خصوص اولویت‌های ستاد انتخاباتی تشکل متبوعش اظهار داشت: اولویت ما شناسایی کاندیداهای کارآمد، سلامت و معتدل در کل کشور است و مرحله دوم توجه به جریان فکری کاندیداهاست.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که نیروهای کارآمد، معتدل و سلامت برای کاندیداتوری در مجلس مهمتر از جریان فکری آنهاست.

رئیس ستاد انتخاباتی حزب ندا افزود: در حال حاضر کاندیداهایی که دلسوز کشور هستند و برای پیشرفت کشور فعالیت می‌کنند، فارغ از جناح بندی و گروه بندی سیاسی در حال شناسایی هستند.

طباطبایی با بیان "ما در چارچوب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کار خود را پیش می‌بریم" افزود: حزب ندا از ائتلاف با نیروهای دلسوز کشور استقبال می‌کند و این موضوع اصولگرا و اصلاح‌طلب ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش "چه‌زمانی وارد فاز نهایی می‌شوید؟ " یادآور شد: پس از ثبت نام نهایی کاندیداها مشخص می‌شود که ما می‌توانیم روی چه کاندیداهایی حساب کنیم و مرحله بعدی تأیید صلاحیت‌ها است.

رئیس ستاد انتخاباتی حزب ندا خاطرنشان کرد: تأکید ما بیشتر بر برنامه و شناسایی مشکلات هر حوزه و ارائه راهکار برای حل آن مشکلات است. ما با کسانی که بتوانند مشکلات را حل کنند و برنامه مدون داشته باشند، تعامل خواهیم کرد.

طباطبایی با اشاره به برگزاری جلسات مقدماتی ستاد انتخاباتی ندا گفت: ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان از هیئت ۹ نفره‌ای تشکیل شده است و جلسات مقدماتی ستاد هفته گذشته برگزار شد.

وی اضافه کرد: برنامه‌ها و سیاست های کلی ستاد انتخاباتی در هفته آینده و پس از تشکیل جلسه ستاد اعلام می‌شود.

نظر شما