شناسهٔ خبر: 114823 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران

گیاهی که باعث مرگ زن و شوهرعاشق شد!

یک تکنیسین آزمایشگاه تحت تأثیر جنون ذهنی‌اش نسبت به گیاهی شیطانی در حیاط خانه‌شان همسرش را کشت و سپس خودکشی کرد.

به گزارش «نماینده» پلیس «راولی رجیس» در میدلندز انگلستان می‌گوید: «کنت مک ری» این مرد ۵۲ ساله پس از قتل همسرش با ضربات شیشه عطر، دست به خودکشی زده است. پلیس جسد جین همسر ۵۵ ساله این مرد را غرق در خون در آپارتمان‌شان واقع در راولی رجیس یافته است.

 

شوهر در نامه‌ای که پس از قتل همسر و قبل از خودکشی‌اش برای آگاهی پلیس نوشته یادآوری کرده که زوج خوشبختی بوده‌اند، دوستان زیادی نداشته‌اند و بیشتر از مصاحبت یکدیگر لذت می‌بردند. این مرد نوشته زندگی شیرینشان هنگامی دستخوش تلاطم می‌شود که گیاهی به نام «فالوپیا جانپیکا» در حیاط خانه‌شان شروع به رشد غیرطبیعی می‌کند.


این گیاه به حدی رشد می‌کند که دیوارهای خانه‌شان را می‌پوشاند و این مرد در تمام مدت با تصورات مالیخولیایی‌اش در می‌یابد که این گیاه مزاحم مانع فروش خانه‌شان در زمان بحران اقتصادی و بیکاری‌اش شده است.


کنت در یادداشت عجیبش نوشته که چگونه ذهنش درگیر توهماتی عجیب در رابطه با این گیاه شیطانی شده و این توهمات او را وادار به کشتن همسر کرده و خودش را به کام مرگ کشانده است.


کنت می‌نویسد در همان زمان بیکار شده و دلش نمی‌خواسته همسرش جین از بی‌پولی و تنگدستی رنج ببرد و با توجه به وجود گیاهی که مانع فروش خانه‌اش شده تصمیم به چنین قتل احمقانه‌ای گرفته است.


گیاه فالوپیا از تیره هفت‌بندیان و از راسته میخک‌سانان است. کارشناسان پلیس می‌گویند قاتل یک پارانویای شدید نسبت به این گیاه پیدا کرده و باعث شده ذهنش دچار توهمات عجیبی شود و به همین خاطر همسرش را کشته و سپس خودکشی کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما