شناسهٔ خبر: 114820 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه گل

پرسپولیس من را می خواهد؟ پر کردن جای خالی نوروزی سخت است

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «من بازیکن تابع صبا هستم و هر تصمیمی که آنها بگیرند به واسطه قراردادی که دارم باید تمکین کنم.»

به گزارش «نماینده»، در شرایطی که باشگاه صبا با صراحت اعلام کرده اجازه تداوم حضور بال راست سرباز خودش در تراکتورسازی را نخواهد داد، حالا خبر می‌رسد که پرسپولیسی‌ها هم روی او بابت پرکردن جای خالی هادی نوروزی نظر دارند.

 

فرید بهزاد کریمی که از شنیدن این موضوع ابراز بی‌اطلاعی می‌کند معتقد است در مورد ماندنش در تراکتور یا برگشتن به صبا، تیم قمی تصمیم‌گیرنده است و بابت پرکردن جای خالی نوروزی برای هر بازیکنی سخت است که جا پای او بگذارد.

 

اظهارات بهزاد کریمی را در ادامه می خوانید:

 

* از اوضاع تراکتور در آستانه بازی با فولاد چه خبر؟‌

- اوضاع تراکتور خوب است و تمرینات خوبی را سپری می‌کنیم. برعکس دیگر تیم‌ها که از تعطیلات لیگ ناراضی بودند اما این مساله به نفع ما شد تا بتوانیم بیش از قبل به هماهنگی تیمی برسیم. تمرینات جدیدی را برای بازی با فولاد در دستور کار داریم تا با 3 امتیاز به تبریز برگردیم.

 

* پس حسابی تمرینات جدید تونی به چشم آمده که همه صحبت از آن می‌کنند؟‌

- بله، تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم و به نظرم این تغییر روش لازم بود. این تغییر تاکتیک که بخش عمده آن روحی و روانی است باعث شده تا تیم به شرایط خوبی برسد و همه همدل شدیم تا با شکست فولاد برگشت به روزهای خوب را شروع کنیم.

 

* پس خیلی امیدوارید مقابل فولاد که مثل شما نتیجه نگرفته به پیروزی برسید؟

- فولاد تیم خوبی است که از بازیکنان و کادرفنی باهوشی بهره می‌برد. اصلا نباید به نتیجه‌ای که تا به حال گرفته و جایگاه فولاد در جدول نگاه کرد چون چند بازی این تیم را که دیدم موقعیت‌های زیادی داشتند اما به گل نرسیدند. به هرحال ما به این مسایل کاری نداریم چون فقط برد می‌خواهیم.

 

* و در صورت عدم نتیجه‌گیری حتما می‌دانی اتفاقات خوبی انتظار تراکتور را در تبریز نخواهد کشید؟‌

- ما همانطور که گفتیم می‌خواهیم ببریم و اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم. این 3 امتیاز را می‌گیریم تا ثابت کنیم تیم خوبی داریم. شاید خیلی‌ها عدم نتیجه‌گیری مقابل فولاد را پایان کار تونی بدانند اما ما همه این مربی را دوست داریم چون واقعا با شخصیت است و برای تیم زحمت می‌کشد.

 

* کار تو با صبا به کجا کشید؟ می‌مانی یا برمی‌گردی؟

- در این مورد من صحبتی با باشگاه صبا نداشتم چون باید مدیران دو باشگاه با یکدیگر مذاکره کنند و به تصمیمی مشترک برسند. به هر حال من بازیکن تابع صبا هستم و هر تصمیمی که آنها بگیرند به واسطه قراردادی که دارم باید تمکین کنم.

 

* در مورد ماندنت در تبریز و تراکتور صحبتی با عباسی داشتی؟‌

- چند روز پیش صحبتی داشتیم که از ایشان خواستم هر چه زودتر تکلیف روشن شود. ما منتظر تصمیم دو باشگاه هستیم و امیدوارم هر چه هست خیر باشد.

 

* سربازی تو نیم فصل تمام می‌شود یا ممکن است با اضافه خدمت بیشتر در تبریز بمانی؟

- خدمت من قبل از نیم فصل تمام می‌شود و خدا را شکر هیچ مشکلی نداشتم که به واسطه آن اضافه خدمت بخورم. با این حال ادامه بازی کردنم تا نیم فصل هم به اجازه صبا بستگی دارد.

 

* خودت دوست داری برگردی یا در تبریز بمانی؟

- من هر دو تیم را دوست دارم. با صبا که به فوتبالم و مطرح شدنم خیلی کمک کرده مدیون هستم و از سوی دیگر هم تراکتورسازی برای من زحمت زیادی کشیده است و هواداران خونگرم آن همیشه من را شرمنده خودشان کرده‌اند. من تابع دو باشگاه هستم و امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود به نفع من باشد.

 

* در این فضا حالا خبر می‌رسد که باشگاه پرسپولیس هم روی تو نظر دارد و قرار است به جای مرحوم هادی نوروزی تو را به عنوان یک بال راست به تیم اضافه کند؟

- جدی. من اصلا این موضوع را نشنیدم.

 

* بله و حتی می‌گویند صبا بابت صدور رضایتنامه‌ات 300 میلیون هم پول خواسته است؟‌

- من چنین چیزی را نشنیدم و در جریان نیستم که بخواهم در مورد آن نظری بدهم. با این همه قطعا اگر چنین باشد بازی کردن جای مرحوم هادی نوروزی بسیار سخت است. نه من بلکه هر کسی که به این واسطه به پرسپولیس برود کار دشواری بابت پرکردن جای خالی این بازیکن بزرگ و با اخلاق که متعصب بودنش مثال زدنی بوده است، خواهد داشت.

نظر شما