شناسهٔ خبر: 114757 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

پژمانفر خبر داد

زمین‌خواری برخی دستگاه‌ها در ارتفاعات جنوب مشهد/علی‌رغم پیگیری‌ها رفع تصرفی در این باره انجام نشده

پژمانفر431 نماینده مردم مشهد در مجلس با اشاره به زمین‌خواری برخی دستگاه‌ها در ارتفاعات جنوب مشهد گفت: علی‌رغم پیگیری‌های نمایندگان رفع تصرفی در این باره انجام نشده و متصرفین نیز بر ادامه تصرفاتشان اصرار دارند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمین‌خواری‌ها در ارتفاعات جنوب مشهد گفت: تعدادی از دستگاه‌ها  با سندسازی‌های غیرقانونی اقدام به تصرف و ساخت‌و‌ساز در این منطقه کرده‌اند.

وی افزود: این منطقه در مجاورت منطقه کوه‌سنگی مشهد قرار دارد و به منطقه زکریا موسوم است که از چندی پیش شاهد تصرفات این منطقه و ساخت‌و‌سازهای غیرقانونی در آن هستیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۲ هکتار از این منطقه به تصرف یک دستگاه دولتی در آمده اظهار داشت: اگرچه پیگیریهایی برای جلوگیری از این تصرفات و ساخت‌و‌سازهای غیر قانونی انجام شده اما اقدام اساسی خاصی را در این باره شاهد از سوی دستگاه‌های مسئول شاهد نبوده‌ایم.

پژمانفر در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیریهایی که توسط نمایندگان مردم در مجلس صورت گرفته جلو پیشرفت این تصرفات و ساخت‌و‌سازهای غیرقانونی گرفته شده اما اقدامی در جهت رفع تصرفات قبلی انجام نشده است و از سوی دیگر متصرفین در تلاش هستند تا به تصرفات خود ادامه دهند.

نظر شما