شناسهٔ خبر: 114747 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا

هدیه خنده دار به لیونل مسی!+عکس

سوارز و لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا از هدیه جالب و خنده داری که لوئیس سوآرس برای او فرستاده بود و رونمایی کرد و اینگونه واکنش نشان داد" از بیجامه ای که دوست عزیرم سوآرس به من داد تشکر می کنم اما نمی دانم چرا او کوتوله خشمگین را انتخاب کرد"

به گزارش «نماینده»، سوآرس دومین فصل حضور خود در کنار لیونل مسی را پشت سر می گذارد اما به نظر می رسد که به دوستی صمیمی برای این ستاره آرژانتینی تبدیل شده است.

لیونل مسی در صفحه اینستاگرام خود از هدیه بسیار جالب و خنده داری که لوئیس سوآرس به او داده بود رونمایی کرد. این هدیه سوآرس یک لباس خواب است و مسی درحالیکه شگفت زده به نظر می رسد از آن رونمایی کرد.

روی پیراهن مسی عکس شخصیت کوتوله کارتونی “Snow White” است که در دستانش ساعت هشدار به صدا در می آید و او با خشم می گوید “من از بیدار شدن در صبح بیزار هستم”

لیونل مسی

مسی در حالیکه می خنند و بدون عصا ایستاده است از هدیه جالب لوئیس سوآرس تشکر کرد و زیر عکس این عبارت را نوشت: از بیجامه ای که دوست عزیرم سوآرس به من داد تشکر می کنم اما نمی دانم چرا او کوتوله خشمگین را انتخاب کرد.

مسی و سوآرس در کنار نیمار خط حمله خطرناکی را در آبی-اناریها تشکیل داده اند و فصل قبل توانستند که قهرمانی در سه گانه فوتبال اروپا و اسپانیا را به دست آوردند اما در فصل جاری با آسیب دیدگی مسی این خط حمله به هم ریخته است.

ستاره آرژانتینی بارسلونا در دیدار برابر لاس پالماس آسیب دیده و تا یک ماه دیگر نمی تواند به میادین برگردد.

نظر شما