شناسهٔ خبر: 114684 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتقام سخت حاج قاسم سلیمانی /عکس

قاسم سلیمانی پس از به شهادت رسیدن سردار همدانی، سردار سلیمانی در میدان نبرد سوریه حضور پیدا کرد تا کار نا تمام او را تمام کند.

به گزارش «نماینده»، سردار قاسم سلیمانی این روزها در فراغ یار دیرینش سردار همدانی برای هدایت و رهبری عملیاتی بزرگ رهسپار سوریه شده است.

اینستاگرام شمشادی

حسن شمشادی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با به اشتراک گذاشتن پستی خبر از انتقامی سخت از دشمنان به دست سردار سلیمانی را داده است.

شمشادی در این پستنوشت: حاج قاسم عزيزمان
همين روزها، در سوريه.
مي دانم كه سخت دلتنگ ياران سفر كرده هستيد و اين روزها و شب ها، بيشتر از همه ما، خاطراتتان را با عزيز دلمان، حبيب سپاه مرور مي كنيد و بيش از همه، ابو وهب را ياد مي كنيد. در اين روزهايي كه شايد همه انتظار داشتند، شما را در آيين هاي سردار همداني ببينند، شما هزار و چهار صد كيلومتر ان طرف تر، در گوشه اي ديگر از جغرافياي مقاومت، حضور گرم و ثمر بخش هميشگي تان، بيش از پيش، ديده مي شود و محكم تر از هميشه ايستاده ايد.
مطمئنم كه به تكميل كار ناتمام يار و همراه با وفايتان، سردار همداني، مي انديشيد و رفته ايد تا بچه هايِ حبيب سپاه، بيش از اين دلتنگ نباشند و با ديدن روي ماهتان، دلهايشان آرام بگيرد. از فراق ياران، دل اشوبيد فرمانده عزيزم، نيك مي دانم، اما سردار دلها، خداي بزرگ شما را به عنوان ذخيره اي ارزشمند براي اسلام، انقلاب و مقاومت و ايران عزيز، حفظ كرده است.
دلتنگي تان و درود و بلايتان به جانم. مانا و مستدام باشيد و بمانيد برايمان، به لطف خداي مهربانمان.
پ ن يك: انتقامي سخت از تروريستها و داعشي ها، خواهيم گرفت ، ان شالله .
پ ن دو : همچنان منتظر خبرهايي خوب از محور مقاومت، باشيد و باشيم، ان شالله .

 

نظر شما